Fik dette tilbud fra SAS i dag. 30.000 point for en billet til … unknown. Spændende, men måske lidt for spændende med hensyn til overnatning osv. Hvad tænker I? Er der nogen der overvejer?
Spændende koncept Foretrækker dog at bruge mine EB point på Biz oversøisk. Hvis det var i kr ville jeg klart overveje
Så skal du læse mine restaurantanbefalinger https://insideflyer.dk/forums/threads/warszawa.5422/ Det bliver en fantastisk oplevelse!
Såvidt jeg forstår: Det er en special afgang. Der er kun rejsende på dette fly, der har "købt" denne bonusrejse (altså ikke noget med at fylde halvtomme fly op). Flere har gættet på, at alle rejsende tilbydes en speciel aktivitet. Men det må vi se Du kender ikke destinationen, når du reserverer. Men du vil efterfølgende få den oplyst. Og så har du 24 timer til at fortryde. Der vil også komme tilbud på hoteller (det er ikke klart, om du kan betale med point eller med kreditkort)
So 30000 points to go to a place of their choice vs 30000 points to go to a place of my choice... - assuming it is Europe we are talking about, but hey - long weekend is too short for an intercontinental trip - so most likely it is Europe. I dont see the value in this.
nope, stadig "waitlist" her, ender nok med at jeg dropper det, er ved at få andre aftaler på plads de dage.