I denne tråd kan du dele dine erfaringer med Club Carlson. Skriv gerne hvilken status du har, om du blev opgraderet, til hvilket rum, hvilket rum du bookede osv.
Jeg starter gerne med erfaringerne fra mine sidste 3 ophold på Carlson: Kissimmee, Orlando Country Inn & Suites Calypso Cay Bookede: Billigste standard rum Status: Concierge Upgrade: Ingen Velkomstgave: En lille pose chips og 2 samples med børnetyggegummi??? Kommentar: Et slidt hotel som efter min mening ikke lever op til den normale standard på Country Inn & Suites. Men fint poolområde. Vær opmærksom på resort fee på 15USD pr. nat udover værelsesprisen. Kissimmee, Orland Country Inn & Suites Calypso Cay (2. ophold) Bookede: Billigste standard rum Status: Concierge Upgrade: Ingen i første omgang og fik værelse ved siden af en larmende elevator. Fik ikke mulighed for andet rum selv efter henvendelse til receptionen. Dagen efter (og efter en nat hvor vi blev vækket 10 gange af elevator, andre gæster og cleaningen på gangen) blev vi efter samtale med manager flyttet til en 1-bedroom suite. Lidt større værelse med bedre beliggenhed, men tilgengæld med ubrugelig dækning på wifi. Jeg opgav dem, men kommer nok ikke igen. Velkomstgave: Samme pose chips og samples på børnetyggegummi??? Washington Dulles Airport Country Inn & Suites, Dulles, Sterling Bookede: Billigste standard rum Status: Concierge Upgrade: 1-bedroom suite Velkomstgave: 2 flasker vand, chokolade, snacks og lidt slik Kommentar: En helt anden standard end Florida. Status anerkendt ved check-in, yderst hjælpsomt personale, late check-out u/b osv. Meget positiv.
Hotel: Radisson Blu Hotel, Malmo Min status: Concierge Rum booket: Billigste Standard rum Opgraderet: Business Class Room Andre fordele: Frugt
Hotel: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Min status: Concierge Rum booket: Billigste Standard rum Opgradet: Junior suite Andre fordele: Vand og Le Sommerlier Chokolade
Hotel: Bangkok Park Plaza Sukhumvit Soi 18 Status: Gold Room Booked:Plaza Club Executive Room Opgraderet: Nej Andre Fordele: Vand, Frugt og Aviser (lokal + International) Meget venligt personale. "Udsigten" fra værelset er direkte ind i en boligblok (få meter mellem)!
Radisson Martinique on Broadway Status: Concierge Room booked: Billigste standard Opgraderet: Ja, til executive floor samt et junior suite-type rum Andre fordele: 6 breakfast voucher (til 3 dage for 3 pers) og 6 drinks vouchers til baren. Vand, frugt, kaffe, the, varm chokolade og müslibarer i "loungen" samt vand og chokolade på værelset Country Inn & Suites Newark Status: Concierge Room booked: billigste standard Opgraderet: ja til 1 bedroom suite på 6 sal med udsigt over Newark lufthavnen Andre fordele: Nej
Radisson Martinique on Broadway Status: Concierge Room booked: Billigste standard via Gold Points (50.000 per nat) - Boede der en uge efter Flemming Opgraderet: Ja, til executive business floor samt og Executive Business Room på 17. etage (PH1) Andre fordele: 4 breakfast voucher til de 2 dage vi var der for to voksne og så 2 drinks vouchers. Vand, frugt, kaffe, the, varm chokolade og müslibarer i "loungen" samt vand og chokolade på værelset.
Radisson Silkeborg (Papirfabrikken) Status: Concierge Room booked: Billigste standard Opgraderet: Til Tower Suite (dyreste værelse og i to plan) Andre fordele: Der var B&O i hele værelset og to stk TV. Dog virkede TV delen ikke godt i soveværelset da TV kortet til boksen manglede (et stort hak i snuden). Velkomst pakken var lidt vand og bolscher i glas. Lækkert hotel og super opgradering.
Raddison Blu Edwardian Vanderbilt, London Status: Concierge Room booket: Prepayed enkeltværelse Opgraderet: Dobbeltværelse (fikk jeg beskjed om), tror det var businessrom. Det var turndown-service og standard vannflaske på rommet Annet: Fikk full English Breakfast inkludert, beskjeden ved innsjekk var å ta med Carlson-kortet for å forsikre seg om at det ble gratis
Radisson Blu Skandinavia Oslo Status: Concierge Room booket: Billigste standard Opgraderet: Business Class værelse Andre fordele: Der var en flaske vand og et æble klar på værelset.
Hotel: Radisson Blu Madrid Prado Status: Gold Room Booked: Standard Room Opgraderet: Nej Andre Fordele: Vand, Frugt og et håndskrevet velkomst kort. Venligt personale. Værelset var ikke klar da jeg ankom kl. 1400 så måtte fordrive en time med at drikke en kold cerveza intil officiel check in tid kl. 1500.
Hotel: Radisson Blu Park Hotel Athen Status: Gold Room Booked: Standard Room Opgraderet: Nej Andre Fordele: Vand og Frugt. Venligt personale. Værelset så noget mere træt ud i virkeligheden end på billederne. En del trafikstøj fra vejen foran hotellet, selvom mit værelse "kun" lå ud til en sidegade. Fantastisk udsigt fra baren/restauranten om aftenen. Den udendørs pool og bar på taget er ikke åbent i vinter månederne.
Country Inn & Suites San Carlos (San Francisco området) Status: Concierge Room booket: Billigste standard (raten er USD 55,-) Opgraderet: Whirlpool Jr Suites Andre fordele: Der var 2 flasker vand og 2 poser chips samt velkomstbrev klar på værelset. Dertil nylavede cookies i receptionen til alle der laver check in. Har boet her i 2012 og det ligger godt om man skal syd for San Francisco ellers tager det cirka 45 minutter at komme til centrum. Der er rigeligt med muligheder for mad/drikke i området og der er en In&Out Burger joint lige om hjørnet - et must når jeg er i San Francisco
Radisson BLU Scandinavia København Booket billigste rum Status: concierge Opgraderet til junior suite på 21. etage Vand og chokolade som velkomstgave
Radisson Hotel Admiral Toronto-Harbourfront Status: Concierge Room booket: Billigste standard rum (raten er CAD 156,- og er inklusiv tour bus pakke for to personer - værdi cirka CAD 60,-) Opgraderet: Business Class Hotel rum på øverste etage med udsigt over vandet Andre fordele: Der var personligt kort med velkomsthilsen og chokolade chips i velkomstpakke. Dertil en meget venlig receptionist der ved min ankomst efter midnat var flink og service minded. Fik også lov til at lave sen check out næste dag kl 18:00. Et hotel jeg klart kan anbefale da det ligger godt ved vandet og centralt ved mange seværdigheder i Toronto.
Radisson Blu Edwardian Heathrow Airport Status: Concierge Room booket: Standard rum booket Opgraderet: Business Class Hotel rum på øverste etage (4. etage) Andre fordele: Der var en flaske vand på værelset, men dette er standard på Business Class rummene på dette hotel. Så reelt ingen fordel i at være Concierge medlem.
Radisson BLU Scandinavia København Status: Gold Room booket: Standard rum Opgraderet: Business Executive rum, 20. etage Andre fordele: Vand og snack på værelset samt gratis super morgen buffet.
Radisson BLU Falconer Hotel Status: Gold Room booket: Standard rum Opgraderet: Business class Junior Suite Andre fordele: Ingen
Park Inn by Radisson - Hamburg Nord Status: Concierge Room booket: Billigste standard Opgraderet: I tvivl - men maaske til et familierum, men tror reelt ikke der er forskel Andre fordele: Der var ikke noget paa vaerelset da jeg checkede ind, men 10 min efter kom der en fra receptionen og afleverede vand og en god frugtkurv med begrundelsen "grundet din status...". Det sjove er at jeg har boet der 2 gange foer i de sidste 2-3 maaneder og dette var foerste gang det skete. Dog dejligt at det virker. Lidt ekstra fakta: Hotellet ligger taet paa E45 og er derfor perfekt til et stop inden man forsaetter sydpaa. Ellers er der 4-5 minutter til busstop som aflevere en direkte til u-bahn og dermed er man i centrum paa 30 minutter for EUR 3,-
Radisson Blu Park, Athen Status: Silver Bookede: Billigste Standard (corporate rate) Upgrade: Usikker på om jeg røg en kategori op, men fik i hvert fald værelse med fantastisk udsigt. EDIT: Jeg postede ovenstående efter jeg havde checket ind, men før jeg havde checket ud. Og skrev det mens jeg sad og tyllede øl her http://forum.bonusfeber.dk/threads/Øl-tråden.424/#post-2227 Men da jeg så kommer tilbage på værelset - jamen så står der en tallerken med frugt og en flaske kold hvidvin på sofabordet!!!!!