Hej i forum, Jeg bliver afvist i at logge ind med oplysning om, at der er fejl i mit brugernavn/adgangskode. Mit login virker fint på diverse andre SAS sider, men ikke på denne. Samme mønster tegner sig, hvis jeg tester med fruens login, så det tyder jo på en fejl på denne side...? Eller, er samarbejdet (pludselig) stoppet? For det sære er, at jeg heller ikke finder link fra SAS egen EuroBonus side, under Optjen Point. Det plejer der at være... Har nogen hørt noget, eller er jeg blot utålmodig... (Ville så gerne nå at handle nyt Norton abonnement til denne uges dobbelt point kampagne...).
Du finder linket til siden her: https://www.sas.dk/eurobonus/partnere/optjen-point/?category=flysas:eurobonus/category/shopping Og jeg kan oså godt logge ind på siden
forveksler du ikke https://onlineshopping.flysas.com/ og http://eurobonus.shopping/ ? onlineshopping virker heller ikke for mig. Jeg har ellers nogle point påvej derfra. For ~1md siden fik jeg mails om at nogle bestilinger var registereret, og det plejer at gå hurtigt derefter, men pointene er stadig ikke kommet... Og som sidenote er det godt nok et par år siden jeg har hørt om folk der bruger Norton
Tak for link, men som @tbh skriver, så er det ikke disse to portaler, som der er adgangsproblemer med. (Dem kan jeg også få adgang til). Problemet er onlineshopping.flysas.com, jfr. overskriften.
Ja, det er lidt utroligt, nu har det varet en uges tid - ikke heldigt for os der ville have handlet i sidste weekend med dobbelt bonus. En række af de netbutikker der giver Eurobonuspoint,kan man så evt. istedet få kontant Cashback på via.Eovendo. Lars Larsen har ikke levet forgæves, selvom ovendo vist for nyligt er blevet solgt fra Lars Larsen Group.
Vi har skrevet med dem bag shoppen og fået at vide at SAS har nogle fejl i den funktion der laver login til EuroBonus kontoen. Den er først sat til rettelse sidst i januar.
Teksten på hjemmesiden er nu ændret så der ikke længere er en tidshorisont på at den kommer til at virke. Godt nok lang tid det ikke virker i en tid med stor nethandel,
Ja, det er godt nok ikke imponerende.... Men har skrevet til dem og spurgt om man kan købe "manuelt" hos en partner, og så retroregistrere senere (når det virker omkring 2024?) / få dem til at gøre det manuelt.
Så ikke så forsinket trods alt med melding "sidst i januar". Det er lidt ærgerligt at de ikke ville kommunikere bedre om det.