Så er der kommet nyt til EuroBonus medlemmerne. Diamond medlemmer har loge nu fået mail om at der er op til 40 % rabat på SAS EuroBonus billetter:
Teksten i mailen: Hej Du er en af vores mest værdifulde medlemmer. Derfor vil vi gerne give dig en unik mulighed for at booke en bonusrejse med op til 40% pointrabat* før alle andre. På vores mest populære afgange har vi som noget nyt øget antallet af pladser ombord, som du kan booke for point. Det betyder, at det er blevet meget nemmere at booke præcis den rejse, du drømmer om. Book din bonusrejse senest 2. juli, og få flere oplevelser for færre point. Hvor vil du gerne hen? Hilsner fra SAS EuroBonus TRAVELERS GET MORE
Har også lige fået den som EBG - har lige afbestilt og foretaget ny booking af min sviptur til Færøerne til august.. Point sparet = point tjene Så er det bare spørgsmålet hvor man ellers skal tage hen og udnytte MC-Premium kortet...
Hvad har de 40 % på? Kan kun se besparelser på 10 og 30 procent i OP. Har desuden ingen mail modtaget endnu. Er EBG.
Asien/USA: 10% Europa: 30% Norden/Indenrigs: 40% Testede lige en tur til ORD, men der kunne jeg ikke få rabat - så testede jeg for sjov SFO, og der fik jeg 10%...... SKIT?
Er der nogen der har spottet pladser på den direkte CPH-HKG rute? Virker ikke til, at man kan booke den på point endnu
Kampagnens sweetspot er Færøerne som man kan booke for 6.000 EB point i GO og ca 400kr i skatter. Hvis man har har MC Premium og har nået niveauet kan man flyve i Plus retur for samme antal point 6.000. Søg her på IF efter tips til besøg på Færøerne - det er en meget spændende destination og til ganske få point. En weekend i Torshavn vil være mere spændende end London eller Berlin.
Skarpt tilbud. Hvordan får du/I de 40% frem? Har lige søgt forskellige datoer AAL-FAE men point oplyses uden rabat. Er det kun fra CPH?
Det er dyrt at være jyde Tror tilbudene kun gælder ex CPH og for EBD/EBG Søg fx 7-8 aug på SK hjemmesiden ex CPH Og hvis du har MC premium ændres prisen automatisk og bliver plus rejse til 6k point.
Det virker også fra Billund - men hvis man vil weekend inden det bliver efterår, er afgangstiderne ikke optimale
Nej det er desværre lidt skidt. Formiddagsafgange torsdag og fredag, sen eftermiddagsafgang lørdag og ingen afgange søndage...
Endnu ikke fået den mail fra SAS med rabat, jeg får alt mulig andet skrammel, men ikke den mail.. har i andre fået den?
Så er den udsendt til EBS også. Kunne være man skulle tage en weekendtur til Stockholm for 12.000 point t/r, hvilket i grunden er billigt med de høje priser, som de normalt tager på denne rute... I øvrigt også en billig mulighed til Svalbard..!