Plejer vi ikke at have en tråd, hvor folk fortæller om deres rejser i året, der er gået? Nu er den her i hvert fald
For mig har 2024 for alvor været året, hvor jeg tog hævn over corona! Nye lande: Armenien Georgien Moldova Oman Tanzania Albanien Nye territorier: Tahiti Puerto Rico Isle of Man Jersey Det blev til vanvittig jetski på Tahiti, solformørkelse i Ohio, et voldsomt fald i Indiana, en 2,5 dages tur til New York og Washington DC, telttur i Tanzania, dromedarridning i Oman, middelhavsstemning i Jersey, weekendtur fra London til Tirana, arbejde i London, Helsinki og München, og en tur med Eurostar under den Engelske Kanal. Det må siges at være bestået. Mit mål på mindst fire nye lande på mindst to kontinenter er opnået. Jeg lægger billeder ud på Instagram, når jeg rejser- du kan finde mig på @nickilolk. Jeg er også endelig kommet på NomadMania, hvis nogen har lyst til at være venner der 2025 ser ganske fornuftigt ud. En del er planlagt, men lad os nu se, hvor vildt det bliver. Jeg tager i hvert fald til det nordvestlige USA i marts/april med masser af natur. På planen står der f.eks. at jeg skal have snekæder på den 'Large Pickup Truck', jeg har lejet - det har jeg ikke prøvet før. Og så er der booket en tur til Namibia i juni, men udover flyet er intet endnu planlagt. Et par nye europæiske lande skulle det også gerne blive til. Der er efterhånden ikke mange muligheder, før Rusland kollapser og bliver til en masse nye lande
Godt genoplivet Nicki. Jeg har intet map, men det er blevet til lidt nye destinationer alligevel, samt nogle gengangere (mest arbejde) Nye destinationer: Puerto Rico Aruba Bonaire Curacao St. Kitts & Neves USA, Chicago, Atlanta, Charleston Gengangere: Skotland, Aberdeen (Arbejde) UK, Manchester, Liverpool, London (Arbejde) Angola, Luanda (Arbejde) USA, Tampa, Miami, Orlando (Roadtrip)
Takker for tråden. Ja, jeg rejser jo mest indenfor Europa. Så ikke så mange eksotiske oplevelser. Det meste har været ferie og forlængede week-ender. Men specielt Tyrkiet har været arbejde. Og nogle af gengangerne har været arbejdsrelateret og mellemlandinger med overnatning. Nye lande: Cypern Gambia Spanien Gengangere: Belgien Bosnien Herzegovina England Estland Finland Holland Irland Litauen Marokko Norge Polen Sverige Tjekkiet Tyrkiet Tyskland
God ide 2024 har heldigvis set en reduktion i arbejdsrejserne - og et fornuftigt niveau privat. Nye (lande/stater/teritorier) Polen (ja faktisk - har aldrig været der før) Gengangere Portugal Italien x2 England Tyskland Illinois Georgia x2 Massachussets x2 Quebec Maine I 2025 er følgende indtil videre planlagt privat Tennessee Korea Japan Chicago Og så bobler Indien og Seattle