Husk denne side: SAS Business award flights - Travel hacks (awardhacks.se) Lige nu ser det ikke ud til, at der kun er bonusbilletter på go til Tokyo. Hvis du altså vil til Asien
På sigt burde der være bonus billetter. Det er der vel på alle SAS afgange. Men vi kan vel risikere det samme som med Tokio og USA-ruterne: At der simpelthen ikke er bonus billetter nok til den efterspørgsel, der er.
Jeg er så en af dem der åbenbart er så fatsvag, at jeg ikke forstår at SAS åbner på en så konkurrencenebetonet rute som BKK. Er der virkelig ikke bedre destinationer at bringe på banen. ICN, HKG - eller øge frekvensen på HND eller PVG. Eller hvad med et par morgenafgange til SFO, som lader til konsekvent at være godt fyldt. Og så er der min egen lille darling SEA. Men ikke mere back-seat CEO fra min side - jeg kryber hjem og slår græsset
Helt enig, tror godt den rute kunne beflyves 2 gange dagligt, siden pandemien stoppede og jeg sammen med en håndfuld andre havde hele flyet for os selv så har den ramt en belægning på anslået 90% - 95% hver gang jeg har været med
Jeg står pt. i den situation at jeg har bestilt en bonusbillet på bizz på rejsen ud. Har endnu ikke bestilt bonusbillet til hjemturen, da der pt. kun en plads på plus. Hvis jeg booker plus hjem og der så skulle komme en ledig plads bizz på samme afgang tættere på adgang. vil det så koste kr. 525 i gebyr hos SAS, som er det de tager ved en afbestilling? Eller er gebyret anderledes når der kun er tale om ændring fra plus til bizz? Har højeste niveau af Fly Premium og det vil derfor koste mig det samme antal point om jeg flyver på plus eller bizz.
Jeg har været så heldig at få bonusbillet til Thailand til januar, men jeg har pt. ikke kunne finde en returbillet hjem Jeg kan i den forbindelse se at der slet ingen billetter er sat til salg for point, hverken bonusbilletter eller almindeligt køb for point. Er der nogen der har en ide, eller et klogt bud på hvordan det kan være?
Du skal søge den som returbillet (dvs. CPH-BKK og BKK-CPH på samme booking) og så må du forsøge at få de flinke medarbejdere hos SAS kundeservice til at tilføje den uden at betale ændringsgebyret på kr. 525 (men kundeservice er ikke ligefrem SAS' stærkeste side, så mon ikke du ender med at skulle betale).
Kan se der kun er ganske få bonusbilletter ledige CPH-BKK - og kun på Go Der er intet ledigt BKK-CPH, så hvis du har en Plus billet, så hold fast i den. Og så hold øje om der kommer noget.
Ja, enig, der er intet overhovedet fra BKK-CPH. Var så heldig at få bizz på CPH-BKK, så ville være ærgerligt hvis der intet kommer på returen.
Måske et tosset forslag, men hvad med en detour via Tokyo? Der er desværre ikke længere nogle biz eller plus billetter HND-CPH i januar, men de sidste par dage har der været frigivet en del sæder både december og januar
Ja, havde godt overvejet det, men kan se det tager 6 timer at flyve fra bangkok til Tokyo, så det er en ret hæftig omvej med tanke på vi rejser med en 1-årig
Er der mon en grænse for hvor mange venner og bekendte man må købe bonusbilletter til via ens egen konto ift at de kan flyve plus/biz "igennem" mig pga mit høje fly premium niveau?
Du kunne jo lade dem være medlem af din "Point Share gruppe". Så er der i hvert fald en god forklaring på. hvorfor du køber billetter til dem.
Tak, men hvis de ikke selv har sas mastercard eller er en del af eurobonus, vil det så være et no-go?
hi all, I'm considering booking a return SAS US bonus flight in May for me and my partner - if I need to cancel, what will be the fee: A) 4x 75 EUR (75 EUR per flight) B) 2 x 75 EUR (75 EUR per return booking) C) 1x 75 EUR (75 EUR per booking)