Så er jeg endelig klar til at kunne komme med det forløbelige program til den tur til Singapore, som jeg sammen med Singapore Airlines har arbejdet på i et stykke tid.
Det er i forbindelsen med lanceringen af deres Airbus A350 på København - Singapore ruten at vi skal afsted. Vi kommer til at flyve hjem med den første afgang til København. I Singapore vil der være flere Behind the Scenes turer (med forbehold for ændringer).
Der er
begrænset pladser til turen, så vil du med, så skal du være klar til at melde dig til, da turen udbydes i både DK og NO. Lige nu beder jeg om din forhåndstilkendegivelse.
Se programmet her:
Fredag den 25/10
- Afgang til Singapore med SQ351 klokken 12:20 og ankomst i Singapore klokken 06:20 lørdagen morgen
Lørdag den 26/10
- 06:20 - Ankomst til Singapore Changi Airport med modtagelse af VIP JetQuay Service og efterfølgende transport til hotel
- 11:00 - Frokost på egen hånd
- 12:00 – Transport og Besøg til Airbus Training Facility
- 14:00 – Transport of Besøg til SATS Catering Facility
- 18:00 – Foodie Tours i Singapore (for de som vil med – mere information senere)
- 22:00 – Resten af aften er fri afbenyttelse
Søndag den 27/10
- 10:00 - Check Out fra hotel & Transport til Sentosa
- 12:00 – Check In på hotel
- 12:30 – Resten af dagen på egen hånd
- 18:00 - Afgang til Restaurant (Chili Crab)
Mandag den 28/10
- 11:00 – Transport og besøg til SQ Crew Training
- 14:00 – Transport og besøg til SQ Innovation Lab
- 16:00 – Transport og besøg til Changi Airport med rundtur
- 18:00 – Resten af tiden på egen hånd før boarding
- 22:50 – Boarding af SQ352 og første Airbus A350 afgang til CPH
Tirsdag den 29/10
- 06:25 – Ankomst til København
Pakkerejse som er inklusiv:
- Fly
- Hotel
- Transport
- JetQuay
- SQ/Changi Behind the Scenes
Alt andet er eksklusiv såsom mad, drikke etc.
Priser:
Prisen vil være 9.999,- for en tur i Premium Economy og 7.999,- i Economy. Der vil være mulighed for at tilkøbe opgradering fra Premium Economy og til Business Class. Denne pris vil blive offentliggjort senere.
Der er
IKKE optjening af bonuspoint med i prisen.
For at deltage, så skal du købe denne pakkerejse. Så det er ikke muligt at rejse på egen billet og så deltage i programmet i Singapore.
HUSK: Programmet er med forbehold for ændringer.
Click to expand...