Singapore Airlines x InsideFlyer Rejse Deal I anledningen af at Singapore Airlines lige er startet op på deres rute mellem København og Rom, så har vi fået skaffet et super rejse deal til vores læsere og medlemmer. Flyv mellem København og Rom for kun 2.891,- dkk i Business Class og Premium Economy. Normalprisen ligger normalt på over 4.000,- dkk, så det er en ganske skarp pris vi har fået. Det gælder for følgende rejse: Afgang CPH den 27. august 2021 klokken 08:15 i Business Class - Ankomst FCO 10:35 Afgang FCO den 30. august 2021 klokken 08:35 i Premium Economy - Ankomst CPH 11:00 Der er begrænset antal pladser grundet den lave pris. Se Business Class anmeldelse af en tur til Rom i Business Class her: https://insideflyer.dk/anmeldelse-b...ines-fra-koebenhavn-til-rom-i-en-airbus-a350/ Skriv i tråden om du er interesseret, så vil jeg efterfølgende sende en registreringslink. Der er et par uafklaret spørgsmål jeg afventer svar på som f.eks. optjening af EuroBonus point og om der kan rejses hjem tidligere (lørdag den 28. august). Opdateringer kommer i tråden når jeg har dem fra Singapore Airlines.
Optjening af bonuspoint skulle ifølge Singapore Airlines være: Business class : 125% Premium class : 100%
Selve datoerne er også faste og prisen kan ikke bruges ved andre datoer for hjemkomst. Så det er udrejse den 27/8 og hjemrejse den 30/8. der er heller ikke mulighed for discount på børn, grundet den lave rabatteret pris.
Hvad er bookingklassen? Det kan jo være forskellig optjening alt afhængigt af bonusprogram Ifølge Great Circle Mapper er der 955 miles CPH-FCO (oneway).
Interessant, det er jo højere end hvad @Henrik Olsen skriver Her er tabellen fra KrisFlyers hjemmeside: Så noget kunne tyde på at det er bookingklasserne D/U hhv. R/L/P. Hvilket giver 150% hhv 100% optjening til Eurobonus.
Korrekt. Mon ikke folkene fra Singapore Airlines ville tage udgangspunkt i deres eget program? De nævner jo jvf. Henrik 125% som ikke optræder i optjeningen hos Eurobonus overhovedet. Men med de eksakte bookingklasser kan vi vide det helt præcist.
I følge de info jeg har fået fra SQ er det D og P som der bookes i. Så det er OK optjening iht. SAS EuroBonus.
Vi mødte også Will fra Will Luxury Travel som også var med på denne Inagural Flight. Han har lavet en video fra turen:
Så er der en bookingsformular klar: https://forms.gle/LtN44jAmmTUyUM2H7 Sidste dag for booking er den 18/8-2021.
Hejsa, Ja da - der er 100% en billet til dig. Kan se du har lavet 2 entries - skal du bruge en eller to?