Sheraton Hotels and Resorts præsenterer nyt brand koncept

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Sheraton Hotels & Resorts har afsløret de første hoteller rundt om i verden med kædens nye brand vision, som nu er klar til at byde rejsende velkommen der drømmer om nye oplevelser i 2021.

Marriott International annoncerede i 2018, at man ville opdatere det ikoniske varemærke, så det matcher den moderne rejsendes behov, og færdiggørelsen af ​​renoveringen af disse hoteller er en vigtig milepæl i brandets genopfindelsesrejse.

Inden udgangen af 2022 er det ambitionen at over 40 hoteller rundt om i verden afspejler den nye brandvision.

Opdaterede lobby områder på Sheraton Hotels & Resorts

Kernen i den nye Sheraton oplevelse bliver lobbyen, som er gen-tænkt som et offentligt torv i hotellet: Et åbent område som indbyder folk til at mødes eller sidde for sig selv blandt andre og dermed skabe en følelse af energi og tilhørsforhold.

Med et flow, der er naturligt, intuitivt og ukompliceret, har gæsterne det, de har brug for, inden for rækkevidde, alt sammen mod en indbydende baggrund, der føles varm og behagelig, men alligevel raffineret.

Fotokredit: Marriott International.

Indbygget i det nye design er signaturelementer som Community Table, et indbydende, specialbygget arbejdsområde, der forankrer hvert hotels lobby og giver gæsterne mulighed for at arbejde, spise og drikke, mens de opsuger energien i rummet.

I tråd med Sheratons filosofi om at omfavne både form og funktion, er disse borde specialdesignet med faciliteter, der holder gæsterne produktive, herunder indbygget belysning, stikkontakter og trådløse ladestationer.

The Studios, fleksible samlingsrum, der er tilgængelige, når en gæst har brug for det, hylder samarbejde og mødet med andre i mindre formelle omgivelser. Bygget på hævede platforme og omkranset af glas indbyder The Studios gæster til at bidrage til energien i det offentlige rum, samtidig med at de giver privatliv og fokus for alt fra små gruppemøder til private madoplevelser.

Fotokredit: Marriott International.

Lydisolerede kabiner er også strategisk placeret i hele lobbyen, perfekt til et spontant telefonopkald til venner, familie eller kolleger.

Fotokredit: Marriott International.

Sheratons nye forbedrede mad- og drikkevarer koncept er udarbejdet med den globale, produktivitetsfokuserede gæst i tankerne og skaber et naturligt omdrejningspunkt i lobbyoplevelsen. Coffee Bar, som er lige dele bar, kaffebar og marked, bliver en central del af den nye Sheraton-vision, der bringer gæster sømløst fra dag til nat med mad og drikkevarer, der er lokalt produceret og nemme at forbruge mens man arbejder og kan tilpasses så det passer til enhver smag og tidsplan.

Fotokredit: Marriott International.

Sheraton Club Lounge

Sheraton Club Lounge, et eksklusivt sted for medlemmer af Marriott Bonvoy Elite og gæster på Sheraton Club-niveau, har også gennemgået en opgradering som en del af transformationen.

Det nye design sikrer, at rummet er indbydende og målrettet en engagerende oplevelse. Gæsterne finder et opdateret mad- og drikkevarer udbud, førsteklasses faciliteter, forbedrede tilslutningsmuligheder og 24/7 adgang til et privat område.

Fotokredit: Marriott International.

Værelser & Suiter

I de nye gæsteværelser bydes gæsterne velkommen i et lyst, godt oplyst rum med en varm hjemlig fornemmelse, der består af bløde overflader og lyse trætoner fremhævet med elementer af sort lakeret metal.

Værelserne er blevet re-designet med fokus på produktivitet, såsom et højdejusterbart arbejdsbord, integreret strøm og opladning og intelligent belysning; mens du stadig bevarer nogle af de klassiske Sheraton-signaturfaciliteter, herunder den luksuriøse Sheraton Sleep Experience-platformseng.

Badeværelset er også blevet fuldstændigt re-designet med nye og moderne walk-in-brusekabiner og toiletartikler fra Gilchrist & Soames.

Fotokredit: Marriott International.

Et kig på fremtiden

Der er i øjeblikket 446 Sheraton-hoteller i 74 lande verden over, hvilket gør det til Marriott Internationals mest globale brand. I 2021 vil Sheraton Hotels & Resorts fortsætte sit re-design.

Man forventer at afsløre nye gæste oplevelsesprogrammer samt færdiggøre renoveringer på destinationer som Nashville, Toronto, Nice, Kiev og Xi’an. Seks hoteller – Sheraton Phoenix Downtown, Sheraton Denver Downtown, Sheraton Tel Aviv, Sheraton Grand Dubai, Sheraton Guangzhou og Sheraton Mianyang – er allerede opgraderet til den nye Sheraton standard.

Fotokredit: Marriott International

Oprindeligt bragt på vores amerikanske site af Steffen Hager.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *