Undersøgelse – Rejse og COVID-19: Rejseteknologi

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Kære rejsende

Vi håber du holder dig sund og sikker

Rejseindustrien har oplevet store tilbageslag, grundet udviklingen COVID-19 har bragt med sig. Flyselskaber har sat deres flåder på jorden, hotellers værelser står tomme. Samtidig kan folk ikke komme hjem, og ingen ved præcis hvad i morgen vil bringe.

Rejseindustrien vil gerne forstå dine behov i disse tider. Sammen kan vi hjælpe dem med at forstå hvad du virkelig vil have.

Med vores tidligere undersøgelse, så vi over 27.000 rejsende hjælpe med at guide industrien i den rigtige retning. Nu hvor den mere langvarige indflydelse af COVID-19 er blevet tydligere – så vil vi gerne bede om din hjælp igen.

Svarene du giver os, vil blive brugt til at fastslå hvilke nye produkter og servicer som rejseindustrien kan indføre, som opfylder dine ønsker som rejsende i de kommende måneder.

Rejse og COVID-19 undersøgelse: Rejseteknologi

Denne undersøgelse kigger især på teknologi, fokuseret på bagage som måske kan hjælpe med at nedbringe antallet at kontaktflader under rejsen

Hjælp os ved at udfylde denne undersøgelse. Den tager blot 3 minutter, og hjælp dem med at hjælpe dig.

Undersøgelsen borer ned i forskellige parametre, som individuelle rejse-bagage trends, og udbredelsen af hvordan den influerer din rejse og din rejseoplevelse. Vi spørger blandt andet om dine grunde til at rejse med indtjekket bagage eller ikke at gøre det – og dine bekymringer når du rejser med indtjekket bagage.

Vi spørger også til eventuelle frustrationer som du måske oplever, ved at rejse med bagage, og hvordan rejsebranchen kan afhjælpe disse.

I den næste del vil vi også gerne undersøge hvilke faciliteter du i øjeblikket bruger, som mobilteknologi og priority check-in/bag drop. Og hvad du ville være interesseret i at betale for disse faciliteter.

Vi prøver også at finde ud af hvad dine oplevelser er med forsvunden bagage og hvad der er mest vigtigt for dig, når din bagage går tabt.

Disse informationer er utroligt vigtige for flyselskaber og andre rejseselskaber, for at hjælpe med at optimere dine rejser. Ved at give dem indsigt i dine behov som kunde, kan vi aktivt assistere rejsebrancen med at accelerere genoprettelsen fra krisen.

Så snart vi har de endelige resultater, kommer vi til at dele hele rapporten med dig.

Du er velkommen til at dele undersøgelsen gennem egne kanaler også. Med flere svar, også får mere brugbare resultater.

Tak – InsideFlyer Teamet

DISCLAIMER: Vi indhenter og gemmer ingen form for personlig data gennem denne undersøgelse.

Kommentarer

  1. Kenneth K siger

    I tabte mig ved spørgsmål 2 og 3.

    Ved spørgsmål 2 spørges man om man rejser med checkin bagage, det tolker jeg som bagage der tjekkes ind og smides ned i cargo. Så kommer spørgsmål 3 der spørger hvorfor man ikke tjekker sin bagage ind…..? jeg foretrækker og har næsten altid en stor kuffert med så hvad svarer man til spørgsmål 3?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *