Club Carlson: 3.000 ekstra point pr. booking

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 8/9/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Idag starter Club Carlson en ny kampagne, hvor du kan optjene 3.000 ekstra point pr. booking. Det eneste du skal gøre er at lave din bestilling via Club Carlson app’en

    Read the whole post here.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,787
    Point:
    113
    Pr. booking? Så i stedet for en booking med tre nætter, kan man booke tre gange én nat og få 9.000 point. Interessant...
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Er det 3 bookinger 3 dage i træk på samme hotel, så vil det oftest blive betegnet som ét ophold og dermed kun give én bonus. Man kan desuden risikere at skulle checke ud og ind igen hver nat. Men det er da værd at afprøve - for det er set at "systemerne" ikke kan finde ud af sådanne kampagner. Nogle frivillige? ;)
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Enig... hvis du skal lave det skal du hoppe frem og tilbage mellem hoteller i samme by. Jeg gider sjældent, men tager nu alligevel 2 forskellige Holiday Inns på min næste rejse (ved lufthavnen første nat, ved kontoren resten) for at nå mit IHG promo mål :)
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Øv, de skal være eligible for gold points, så F&F rate giver ikke noget :-(
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tror ikke der er noget loft på antallet af bookinger.
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    HAH - i "mine unge dage" (læs yngre) dengang Scandic var en del af HHonors har jeg præsteret at flytte fra hotel til hotel BÅDE i København og i Stockholm, der var nemlig nogle rimeligt ok krav for at blive HH Diamond, men det var baseret på ophold og ikke nætter....

    Havde rigtig meget sjov ud af det HH medlemskab på vores lesiure ture til staterne, da Scandic så blev solgt, var det KOMPLET umuligt at opretholde TOP floor, og jeg skiftede så stille og roligt det meste af min business til andre kæder. (Scandic uden for Skandinavien er jo også ligesom R&N :) )

    (What a nice little walk down memorý lane :rolleyes::rolleyes::rolleyes: )
     
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    Jeg må tilstå at jeg til tider har lavet flere af disse dage hvor det er et nat per hotel og så skifter frem og tilbage for at nå x antal stays. Så den har jeg gjort og gør også igen :)
     

Del denne side