Hey,
Jeg har en lidt anderledes tur i tankerne fra slut januar til midt-april, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg sammensætter den så jeg får mest muligt for mine penge (samtidig med at jeg når mine destinationer).. Jeg har prøvet at foretrække Star Alliance selvom jeg ikke engang er halvvejs på vej til sølv hos EB :/
>CPH-LAX (eller SBA) er første tur. Jeg vil gerne fejre min 21 års fødselsdag med min ven i Santa Barbara d. 28 januar, og tænker at være der 25 jan - 5 februar
>Derefter vil jeg flyve fra Californien (SBA,LAX,SFO) til Asien. Tænker umiddelbart Indonesien, Philippinerne eller Malaysia. Jeg har fundet
Uniteds Island Hopper fra SFO til Manila til en ok pris. MEN:
-
Har nogen prøvet at flyve den, og kan fortælle om den er ekstra besvær værd? Det kræver en overnatning i Honolulu (
kan man sove i lufthavnen?), transport til SFO fra Santa Barbara og så tager det 46 timer. Jeg har ikke kunne finde en billet hvor jeg stopper længere tid på Hawaii, i Guam eller på en af de små øer desværre
((
>Ovenstående er "billig" hvis jeg flyver "hjem" fra Jakarta til New York (2x Dreamliner!) omkring d. 6 april hvor jeg skal besøge min veninde
>Slutteligt skal jeg så fra NYC - CPH omkring d. 16 april.
Overordnet breakdown:
- Billet 1: CPH-LAX // LGA-CPH med Air Canada i booking class K (50%) for 3800 kr
*CPH-YYZ-LAX = 6060 miles ~ 3030 EB point
*LGA-YYZ-CPH = 4245 miles ~ 2122 EB
- Billet 2: SFO-MNL // CGK-EWR med United i K (50%) og ANA (25%) til 4059 kr
*SFO-MNL = 7800 miles ~ 3900 EB
*CGK-NRT(25%)-DEN-EWR = 11000 miles ~ 4500 EB
Total pris: 7900 kr
Total miles: 29.100
Total EB: 13.522 (ca.)
Så kan jeg faktisk lige nå sølv inden 30 april hvis alt går vel (har 6675 for perioden)!
Jeg tror ikke det er den billigste rute, men det er nok den hvor jeg kommer mest omkring.
Hvis nogen kunne hjælpe mig med billig transport fra SBA-SFO før afrejse, og eventuelt fortælle mig om det er muligt at lave stopover på Hawaii, Guam eller en af de små øer - så ville det være en stor hjælp! Den sidste kan jeg ikke selv finde ud af:/
Ser det helt hul i hovedet ud?
Click to expand...