DRs forbrugermagasin Kontant torsdag den 18.05.2017 kl. 21:00-21:30: Flyforsinkelser for millioner Programbeskrivelse: Mange har fået ødelagt starten på ferien, fordi flyet er forsinket eller helt aflyst. Hundredetusindevis af danske passagerer oplever det hvert år, og rigtigt mange har krav på at få erstatning fra flyselskabet. Mange flyselskaber informerer slet ikke passagererne om deres rettigheder, og det er ofte meget svært at få den erstatning, man har krav på. Jakob Illeborg undersøger dine rettigheder som flypassagerer og konfronterer ét af de flyselskaber, der er dårlige til at udbetale erstatning. www.dr.dk/kontant
Direkte link til udsendelsen - værd at bruge 28 minutter på. https://www.dr.dk/tv/se/kontant-tv/-/kontant-2017-05-18#!/
Fint program, men ikke de store overraskelser om, hvem der var dukse og skurke. Jeg fik da til fulde bekræftet mine forbehold mod at vælge Norwegian, når der er rimelige alternativer, men deres komiske Ali er dygtig til sit job, - det må man give ham..
Et eller andet sted, er alle presse talsmænd ikke lidt "komiske Ali" ?? f... ikke sjovt at skulle redde chefens kastanier ud af ilden - gang på gang. Bare spørg Sean Spicer
nnnøøøøøøjjjjjjj hvor bliver man bare træt når man hører den velfriserede Norwegian talsmand lukke den ene mundl... ud efter den anden.
Ja, og så skal du se dem sidde og prøve at sno sig når man sidder over for dem..... Det var sgu et studie i "at tale uden at sige noget" og DET slipper man ikke let om ved når det er DSGM der sidder overfor
Problemet som jeg ser det er der ikke er nogen sanktionsmuligheder overfor selskaberne, de kan spekulere i at trække sagerne ud så er der flere der opgiver. Var vi nu "gode" forbruger, så straffede vi selskaber som Norwegian, EasyJet, da de åbenlys spekulere i at trække sagerne ud, men vi som forbrugere er jo egoister.