Norwegian går helt amok med ture til de tidligere dansk-vestindiske øer. Retur til St. Croix for under 1500 kroner. Skal du have billetter til denne pris, skal du handle nu og ikke vente. Det er muligt at købe disse billetter i januar, februar, marts og april. Det gælder typisk for en periode for en uge,… Læs mere Read the whole post here.
Det er gået stærkt - på under 1 time er der stort set udsolgt... Der er et par enkelte tilbage: (taget kl 16:25)
Pudsigt nok er det kun hjem-prisen, der stiger - og ganske voldsomt. Interessant logaritme, de har der...
Ja - det vil nok regulere sig - men det er svært at lokke folk ud og så skulle betale over 5000,- for at komme hjem igen...
Det var også hurtigt at billetterne forsvandt. Der var billetter til 2 person fra jan-april, da jeg startede for lige over en time siden. Nu er der kun en afgang tilbage.... Så lad os se hvad der sker i løbet af aftenen.
Problemet er vel, at man skal være der i en uge.. Uden, at checke, men er der ikke muligt, at kombinere til Gatwick eller indenrigs i USA til New York eller noget? PS, kan ikke finde nogle kæde hoteller derovre...
@Kristian - anede ikke du var så gammel - du holder dig godt. Det må være den sunde kost og træningen
Fik i går booket en returbillet til fruen (som er fritstillet fra sit arbejde) fra 22-29. januar til den nette sum af 1.423 kr Ja ja, nu forventer jeg at få en masse plusser i hendes bog, og så bare vent til næste error fare eller noget, så skal der nok blive noget til mig