Gå efter Diamond eller istedet matche (mangler få stays)

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af lionshield, 29/11/16.

  1. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Jeg er i den situation, at jeg mangler 7 stays/ophold for at opretholde mit HHonors Diamond niveau.

    Jeg har ikke umiddelbart nok rejseplaner i december til det.

    Så er spørgsmålet er det værd at bruge penge og booke x antal ophold på Hilton CPH og måske ikke have tid til at være der....eller forsøge at status matche til noget andet?
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er set før at man laver stays og får andre til at checke ind (de står som medrejsende så de kan checke ind). Det virker OK med allerede pre-paid stays. Dette har jeg selv brugt i Asien og Europa for enkelte ophold.

    Ellers er det vel mere hvor meget du har behov for den "gratis morgenmad" som Diamond giver som den største forskel udover en bedre mulighed for værelsesopgradering.

    Derfor vil det jo være et stats at håbe på at der kommer et Diamond match som du kan bruge.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Ja, havde overvejet at tilbyde at delbetale for andres ophold - nogle friske på en billig overnatning? ;-)
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    - Øv, øv, du skulle have været ude noget før, for jeg booker altid Hilton/CPH før mine langture og nogle gange før GVA turene. Jeg har haft rigtigt mange bookinger og har 5 ude i fremtiden, to i dec, 09dec, og 22dec og derefter i det nye år (jeg booker dem godt nok på alle mulige hotelsider, dèr, hvor de er billigst, så de er måske ikke anvendelige i HH optjening.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Hilton garanterer altid de er billigere end diverse sites.

    Er det prepaid eller kan du annullere?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Prepaid - Nonrefundable - begge datoer til dkr 1196,- pr nat. Jeg ville selvfølgelig betale dèt beløb, men skulle bare være medrejsende, så du kunne have fået dine point.
    Desværre er det for sent. /Gitte
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side