Ny funktion i SAS appen - anuller booking indenfor 24 timer

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af *flyer, 3/9/16.

  1. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Det er nu muligt at anullere bookinger indenfor 24 timer i appen. Endelig en opdatering som bidrager med yderligere funktionalitet. Vi må håbe, at det med tiden bliver muligt at anullere udover 24 timers-vinduet - både online og i appen.

    image.png
     
    Nicki Lolk Sørensen, PeterA, mhsalv og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det gode ved denne nyhed er at den er linket til købet af billetten. Så har du købt mobilt og skal annullere, så er det en god funktion at have, da du så slipper for at finde hjemmesiden eller ringe til SAS.
     
    *flyer, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det bliver i 20xx... Ja den dag hvor SAS udskifter deres IT kernesystemer, hvornår det så end bliver :rolleyes:
     
    Senest redigeret: 4/9/16
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er formentlig ikke så meget et spørgsmål om teknik, men en rent forretningsmæssig beslutning der ligger bag de 24 timer. Det er en parallel til at andre butikker har en politik omkring byttefrister/pengene tilbage.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    SAS sælger mange forskellige billettyper, som alle kan annulleres. Forskellen på de forskellige billettyper er, hvor stor andel af pengene man får igen. Fælles for alle typer er, at de refunderes 100% inden for 24 timer.

    I den sammenhæng giver det ikke mening, at jeg ikke kan refundere min Plus(flex)-billet i appen 25 timer efter købet. Det samme gør sig forøvrigt gældende på hjemmesiden...
     
    Senest redigeret: 4/9/16
    clager, Henry, obs og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg er ret sikker på at det er et spørgsmål om teknik. Hvorfor skulle de ellers undlade at åbne for at Plus billetter kan afbestilles for fuld refundering? Det er jo ikke ligefrem omkostningsmæssigt smart at kunderne skal bruge ressourcer hos kundeservice for at få afbestilt deres billetter, i stedet for at kunne betjene sig selv på hjemmesiden.

    Det er vist ikke nogen særlig stor hemmelighed at mange af SAS' IT-systemer er ganske antikke og modne til udskiftning.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side