Os der bookede British Airways First billetter til Asien (August 2015)

Poster i 'BA | AVIOS' oprettet af Henrik Olsen, 20/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
    En tråd til at forsætte snakken om BA First billetterne til Asien.
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
    Ale mine bestillinger er nu væk fra www.ba.com

    Glæder det også I andre?
     
  3. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    322
    "Synes godt om" modtaget:
    725
    Point:
    93
    min ligger der stadig.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,571
    "Synes godt om" modtaget:
    4,166
    Point:
    113
    Tja jeg bookede ikke nogen og mine kommende bookinger mangler også så ikke sikkert der skal lægges det store i det...
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
    Super - det en gang i mellem - ville bare være sikker på at det ikke lige betød så meget :)
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,840
    "Synes godt om" modtaget:
    8,841
    Point:
    113
    hmm, heller ikke hos mig, men på checkmy trip og "my flights hd" er de der endnu....
     
  7. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    295
    "Synes godt om" modtaget:
    476
    Point:
    63
    Mine bookinger incl. dagens booking ligger stadig på ba.com
     
  8. alexanderln

    alexanderln Stealth Member

    Beskeder:
    1,774
    "Synes godt om" modtaget:
    3,442
    Point:
    113
    Er juli/august bare en error-fare sæson?? Synes det vrimler med dem.. Og I må da snart ikke have flere weekender (og feriedage) at give af ;)
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,571
    "Synes godt om" modtaget:
    4,166
    Point:
    113
    When it rains, it pours.
     
  10. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    322
    "Synes godt om" modtaget:
    725
    Point:
    93
    Weekender - ja, penge - nej
     
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    1,784
    "Synes godt om" modtaget:
    2,982
    Point:
    113
    Alle mine (2) bookinger er væk. Den nye fra i dag har aldrig været der. På checkmytrip.com er der ingen problemer.
     
  12. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    31
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Man burde have en form for SMS varsling på disse tilbud ;) håber den går hjem og i får en god tur!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Stealth Member

    Beskeder:
    1,774
    "Synes godt om" modtaget:
    3,442
    Point:
    113
    du kan klikke på "Watch Thread" og få notificationer når der er nyt på eks. Rejsedeal tråden :)
     
    Thor Hartz og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    295
    "Synes godt om" modtaget:
    476
    Point:
    63
    Nu virker det som om at det er oppe og køre igen. Hvis I stadig har problemer kan man jo vælge sæder på Qatar's hjemmeside...
     
  15. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    31
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Fedt tak - det var jeg ikke klar over.
     
  16. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    31
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Inde på bonusfeber.no snakker de om at BA har cnl billetterne :(
     
  17. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    295
    "Synes godt om" modtaget:
    476
    Point:
    63
    Ja - øv. Min er annulleret. Ingen mail fra BA o_O

    Tror I der er noget at komme efter?
     
  18. tbh

    tbh Flying Spaghetti Monster

    Beskeder:
    1,816
    "Synes godt om" modtaget:
    3,205
    Point:
    113
    øv bøv, håber for jer at der er nogle der finder ud af noget smart der virker, i modsætning til DOT dengang med UA... Det her er jo ikke ligeså åbenlyst...
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  19. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    301
    "Synes godt om" modtaget:
    441
    Point:
    63
    @Ekeren

    Jeg ville først formelt klage til BA. Det kunne jo virke hvis du har en god forklaring. Derefter ville jeg klage til Forbruger Europa og evt. Trafikstyrelsen. Jeg tror du har en god sag, især hvis du var i god tro og troede at det var et rigtigt tilbud du købte, og du ikke kan forstå hvorfor billetten nu er aflyst.

    Hvis du kender en advokat der kan sende dem et brev, så kunne det kortslutte processen og hurtigt få afgjort din sag.
     
    Ekeren og tbh "Synes godt om" dette.
  20. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    295
    "Synes godt om" modtaget:
    476
    Point:
    63
    Jeg skriver en formel klage til BA imorgen, og så afventer jeg lige deres svar. Går også ud fra at de kommer med en officiel udmelding? Man kan vel ikke bare annullere folks billetter uden at gøre dem opmærksomme på det?

    Hjælper dette ikke hjælper prøver jeg at tage sagen videre. Jeg skulle først rejse til januar, så jeg kan jo også skele til hvad andre får af svar og om nogle får medhold i deres sager...

    Det er et forsøg værd, men jeg forventer intet og håber på det bedste ;).
     

Del denne side