Tja jeg bookede ikke nogen og mine kommende bookinger mangler også så ikke sikkert der skal lægges det store i det...
Er juli/august bare en error-fare sæson?? Synes det vrimler med dem.. Og I må da snart ikke have flere weekender (og feriedage) at give af
Alle mine (2) bookinger er væk. Den nye fra i dag har aldrig været der. På checkmytrip.com er der ingen problemer.
Nu virker det som om at det er oppe og køre igen. Hvis I stadig har problemer kan man jo vælge sæder på Qatar's hjemmeside...
øv bøv, håber for jer at der er nogle der finder ud af noget smart der virker, i modsætning til DOT dengang med UA... Det her er jo ikke ligeså åbenlyst...
@Ekeren Jeg ville først formelt klage til BA. Det kunne jo virke hvis du har en god forklaring. Derefter ville jeg klage til Forbruger Europa og evt. Trafikstyrelsen. Jeg tror du har en god sag, især hvis du var i god tro og troede at det var et rigtigt tilbud du købte, og du ikke kan forstå hvorfor billetten nu er aflyst. Hvis du kender en advokat der kan sende dem et brev, så kunne det kortslutte processen og hurtigt få afgjort din sag.
Jeg skriver en formel klage til BA imorgen, og så afventer jeg lige deres svar. Går også ud fra at de kommer med en officiel udmelding? Man kan vel ikke bare annullere folks billetter uden at gøre dem opmærksomme på det? Hjælper dette ikke hjælper prøver jeg at tage sagen videre. Jeg skulle først rejse til januar, så jeg kan jo også skele til hvad andre får af svar og om nogle får medhold i deres sager... Det er et forsøg værd, men jeg forventer intet og håber på det bedste .