Hej Jeg kan se, jeg ikke har fået point fra Nykredit siden maj/juni. Hverken ved brug af mastercard eller dem man får, for at være kunde i Nykredit. Har de ikke samarbejde med SAS mere eller? God dag og tak
De fjernede optjeningen for nogle af deres kundegrupper, kan ikke huske hvad de hedder, men jeg mistede også optjeningen, mener det er et års tid siden faktisk. Men de skriver stadig: Optjening af SAS EuroBonus Ekstrapoint.** *Det er ikke et krav, at rejsen er købt på MasterCard Platinum. ** Optjenes kun for BoligBank 365- og Private Banking-kunder Så hvis du tilhører en af de to kundegrupper burde du stadig optjene point. Men man ved jo aldrig i disse dage - info om forringelser har de det svært ved at få sagt.
Maj 2018 blev Eurobonus-fordelen ændret til kun at gælde de 2 ovennævnte kundegrupper, hvor det tidligere også indbefattede 'Boligbank360' kunder. Jeg gætter på, at ændringen er en følge af, at der ikke længere kunne tages gebyr i butikkerne for brug af MasterCard. Hvilket antagelig har medført et stigende dagligdags-forbrug (fra Dankort til Mastercard), hvilket igen har betydet øget omkostning for Nykredit til Eurobonus, hvorfor de har indskrænket optjeningsmuligheden til færre kunder. Men det er blot mit gæt...
Tak for svar Og øv! Jeg kommer til at miste ca 20.000 point om året pga. det . . . ak og ve, first world problems God weekend til jer.
Har lidt dårlig samvittighed med et helt banalt point spørgsmål i denne tid men spørger dog alligevel: har I andre fået overført eurobonus fra Nykredit for sidste måned? Plejer at ske den 10. i måneden ca.
Mon det har noget at gøre med dette? TEMPORARY DISRUPTIONS IN SAS EUROBONUS SERVICES 2020-03-20 The corona outbreak has developed fast and globally, with a severe impact on both SAS and the airline industry. The safety of our travelers and employees will always be our highest priority, and we are following the development of the current situation closely. Due to the extraordinary circumstances, SAS has temporarily suspended a majority of traffic program and workforce. The EuroBonus program will therefore operate with temporary limitations, which will impact some of EuroBonus member services, until circumstances have normalized. This includes e.g. temporary limitation of points payment in the EuroBonus shop and temporary suspension of transfer of points between SAS EuroBonus and COOP (Sweden). Please note that other key parts of the EuroBonus program still operate as normal, e.g. the Point Sharing service, earning points on credit cards and shopping with EuroBonus partners. For the latest information about SAS tickets and bonus tickets with SAS and Star Alliance, please visit our FAQ. We are sorry for any inconvenience. https://www.sas.dk/eurobonus/offers-and-news/