God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    så blev det fredag, kaffe på sengen :) livet er godt! Skal arbejde hjemme i dag ihvertfald indtil skorstensfejeren har været her. Så kan det være man skulle køre på kontoret og få en ordentlig frokost og lidt fredagsstemning med kollegerne. God fredag derude Anders
     
    FSL, tbh, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hmm, skal til tandlægen i dag og selvfølgelig den eneste tid hun havde "akut", var 13:45.. - så jo nærmest en halv dag på arbejde, men hey, nok ikke meget værd efter hvad hun finder på, at gøre ved en.. - men weekend!
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Lige landet fra Düsseldorf - forsinket. Det er surt at et morgenfly klokken 06:10 er forsinket - flyet har endu stået i DUS natten over. Hey, hvad gør det når man skal til en bedste vens 50 års fødseldag - dog en dag tidligere en beregnet. Skrev i går til ham at jeg var maks klar til lørdag hvorpå han svarede at bare jeg også ville være maks klar til fredag hvor festen holdes. Det betyder så at min svoger's 60 års fødselsdag i morgen som jeg havde meldt afbud til, lige pludselig er blevet en mulighed. Jeg regner med at på søndag har jeg fået fyldt depoterne op af godt rødt kød, top rødvin og danseskoene er slidte. God weekend til at alle i BF forum!
     
    CHA211, mhsalv, DrDreier og 8 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God fredag - Sidder nu i Frankfurt inden turen til New York om 3 timers tid.

    Så det skal nok blive en god start på weekenden. Turen med Lufthansa fra København i C var helt standard. Ikke noget super service - men tysk standard og orden :)

    Afventer så lige om ikke den error fare fra i går bliver helt annulleret og om der er en forskel på at booke via OTA, BA.com eller AA.com...
     
    Beaglen, asf og jefi99 "Synes godt om dette"
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men dumme tandlæge... har øjensynlig betændelse UNDER tanden, så fik en hulens masse piller og strenge ordrer om at ringe til hende, hvis det gør mere ondt i løbet af weekenden... nogle af pillerne hun udskrev var "anatbuslignende", så nu ej heller alkohol i 10 dage, helt ærligt, her skulle man til vinsmagning på søndag.. GRRR...
    PS, nu kan jeg sku bedre forstå, at det gør ondt i mine tænder..
     
    Kenneth K, AMJ, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Mad, vin, øl og poker i aften med nogle gutter. Regner med at gå derfra med tunge lommer.

    Den kunne jeg evt godt tage for dig... ;)
     
    Flemming Poulsen, Beaglen og Kristian "Synes godt om dette"
  7. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Min fredag startede rigtig "godt".. Morgenmad med kollegaerne og derefter ringede min chef til mig og spurgte om jeg kunne komme ind i mødelokalet. Det har så resulteret i en opsigelse efter 8 år i min IT virksomhed. Så hvis der er nogen der mangler en Incedent Manager / Controller så skriver i bare. Ellers god fredag til jer andre.
     
    AMJ "Synes godt om" dette.
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @Simon Toft Det er jeg ked af høre - det var da noget af en lortedag. Hører jeg om nogle der mangler en Incedent Manager hører jeg af mig.

    Tag dig et godt glas rødvin i aften og sund dig ovenpå opsigelsen.
     
    Senest redigeret: 28/8/15
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Sikken en lårte dag - Håber at weekenden kan redde bare lidt af humøret!
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Ved det så blev en moralsnak - men brænd ikke broer - man kan måske bruge dem senere i livet....

    Men op på hesten igen og vær glad over en for ordentlig lang opsigelsesperiode, hvor du kan finde noget nyt og spændende :)
     
    AMJ og Beaglen "Synes godt om" dette.
  11. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Det er jeg med på, men skal nok lige bruge næste uge på at komme lidt væk og ligge afstand.
     
    AMJ, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Når nu SAS lounge ikke vil servere fredagspølsen, så er det godt at man kan stole på Luftwaffes lounger :)

    image.jpg

    God weekend :)
     
    Ulrik, Beaglen, Ekeren og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Fuld forståelse - det er også et spark i sk...... :-(
     
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Simon Toft øv, dum start på fredagen... Du må skrive på LinkedIn til os, måske kender man nogen der kender nogen...

    Gad vist om man kan lave en lukket BF gruppe på LinkedIn...
     
    Simon Toft, Beaglen, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Hey alle

    Jeg har en super dag! Vild raveparty i skolegården i middagspausen, og fødselsdagsfest i aften!

    Ej hvor ØV med opsigelsen @Simon Toft, åben in god flaske vin i aften, og så se at kom ovenpå igen!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  16. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Startede dagen med forsinkede tog på Kystbanen, men sluttede af med sommerfest i børnehaven :)

    God weekend til alle
     
    AMJ og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Går de nogensinde til tiden?
     
    Daniel K, Allan Holm Petersen, DrDreier og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    @Simon Toft dårlig start på weekenden, men mon ikke der er flere firmaer der har brug for din profil? Min første tanke var NNIT hvis du altså ikke kom derfra? Anders
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er det fredag, klokken 09 synes Tandlægen det er tid på, at fikse min tand, det glæder jeg mig til, eller måske mere, not.. - nå, men det skal vit gøre ondt før det gør godt, sååå... - Fredagen vil stå hen i det uvisse om hvornår jeg kommer på arbejdet, men håber det er fikset, så jeg kan købe de flyrejser jeg skal de næste par uger... - ellers står den jo på weekend!! Efter arbejdet o_O

    PS, selvom jeg ikke er til Landsholdet, så tror jeg lige, at jeg alligevel vil se en kamp...
     
    Senest redigeret: 4/9/15
    Beaglen, Peter Krogh Frausing og clager "Synes godt om dette"
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Kom hjem i går kl 23 hvilket var lige over 4t forsinket fra FRA efter SAS afgangen blev aflyst. Nå tekniske problemer så burde give kompensation og Senator loungen dernede er jo ikke helt ringe. Og LH business er jo langt at foretrække over SAS Plus... Og intet er så skidt at det ikke er godt for noget jo!
     
    Beaglen, jefi99, bertil storr og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side