Så stor er forskellen på benpladsen på de amerikanske flyselskabers økonomiklasse

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Henrik Olsen, 6/5/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Der er stor forskel på benpladsen på de amerikanske flyselskabers økonomiklasse. Hvor stor kan du finde ud af i denne artikel. Det er CNN Money, som har lavet en sammenligning af

    Read the whole post here.
     
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    JetBlue har ikke 34" pitch over hele linjen, men kun på deres 320'ere. Deres 321'ere har 33" og Embraer 190 har kun 32".

    Iøvrigt har United 31" på de fleste af deres maskiner. Det er kun enkelte versioner af deres 737, CRJ-700 og Dash Q400 som har 30". Deres 319 og 320 har også 30", men ikke nødvendigvis med samme sædetype.

    Alle deres nye 788 og 789 har 32". Synes tit jeg ser en negativ bias mod United fra amerikanere generelt.

    Tro ikke på alt du læser - særligt ikke fra CNN!
     
    Senest redigeret: 6/5/15
    Kristian, jakobv84, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hej Peter, Takker for din kommentar - jeg har også skrevet at det kun er taget ud fra netop Airbus A320 og Boeing 737 flyene. Så det er korrekt at det ikke gælder alle Jet Blue fly. Men det gør det også endnu mere vigtigt at kigge efter når man laver sin booking :) Hilsen Henrik
     
  4. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Flyver med United til sommer fra IAD-SAV og senere SAV-EWR - håber der er plads til benene :D
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er United Express med 31" tør jeg godt sige fra mine dage jeg fløj meget UA. De er meget standard. Hverken det værste eller det bedste...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Fløj forleden med United express fra SFO til LAX. De har fået mange nye embraer med helt nye sæder og rigtig fin benplads!
    Flyver med dem fra San Diego til IAD næste uge, så der kan jeg give en Update.
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Så er jeg hjemme og har prøvet både United og United express. Begge selskaber har fået en større opgradering af deres sæder, så det er nye moderne lædersæder. Benpladsen er rigtig fin, og designet gør at du ikke støder benene på en hård bagplade eller lign. Jeg ville flyve med United igen. Meget bedre end min oplevelse med American sidste år hvor jeg nærmest skulle presse mine ben ind.
     
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Har også lige fløjet med United fra London til New york. New york- orlando og så turen tilbage. Syntes også der var go ben plads. Mange andre ting jeg var utilfreds med end pladsen.
     
  9. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Har også lige fløjet med United fra London til New york. New york- orlando og så turen tilbage. Syntes også der var go ben plads. Mange andre ting jeg var utilfreds med end pladsen.
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    43
    Er der nogen der kender en lignende oversigt for Europa og som evt. inkluderer flere af de flyselskaber man typisk kan flyve oversøisk med fra Europa? Det kunne da i den grad være noget der kunne ændre mine booking-mønstre.
     
  11. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    Der er en oversigt her, men ikke specifik for flyvninger oversøisk fra Europa.
    http://www.seatguru.com/charts/longhaul_economy.php
     
  12. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg tænker lidt at nogle af de registreringer må være havnet på den forkerte side. Jeg kan næsten dårligt forestille mig at selskaber som AA, UA og KLM skulle have 35 tommer pitch på deres sæder i Eco. Det lyder mere som Premium Eco?
     
  13. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    Ja, det tænker jeg også. Fx. tror faktisk UA Economy Plus er på 35". Men det er ikke rigtig premium eco i mine øjne. Blot ekstra benplads - ikke bedre service.
     

Del denne side