Søgemaskine til Star Alliance og EuroBonus?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Kejsersmølf, 26/1/16.

  1. Kejsersmølf

    Kejsersmølf Nyt medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Hej alle.

    Da jeg ofte rejser frem og tilbage i mellem CPH - PDX, ville det være rart med en søge maskine, som specifikt søger på Star Alliance rejser, da jeg er begyndt at sætte mig godt og vel ind i bonus systemerne, for det fulde udbytte. Dog har den side jeg tidligere brugt (Kilroy) ikke en mulighed for at søge blandt Star Alliance kun. Jeg købte min seneste rejse igennem SAS, da jeg fik hele turen for lige godt 6.000 kr.- men nu er jeg løbet ind i problemt, at min næste rejse til Juni - August, vil koste op omkring 8 - 10.000 kr.- hvilket jeg ikke vil betale lige umiddelbart. Jeg vil have prisen ned omkring 7.000 kr.- og helst undgå UA, da jeg har dårlig erfaring med dem.

    Nogle gode forslag? tak på forhånd.
    Mvh, Patrick.
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Kayak.dk
    Der kan man vælge efter alliancer
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Momondo har det også som filter i venstre side ved søgeresultat.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    www.google.com/flights supporterer også alliancer OG du kan fravælge specifikke selskaber indenfor alliancen.
     
    Kristian og jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Men Google Flights har problemer med fx Turkish og Singapore (og Qatar og Etihad og Norwegian og masse andre). Enten kan den ikke finde priser, eller også er de ikke korrekte. Så Google Flights er kun godt som supplement til kayak/momondo.
     
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja... jeg finder ofte jeg bruger google flights til ruter, men priserne skal næsten altid dobbelt-tjekkes. Ved ikke helt hvorfor den bliver ved med at have issues med det.
     
  7. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Du kan bruge matrix.itasoftware.com. I "Advanced routing codes" skriver du "/alliance star-alliance"
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    ITA har de samme problemer som Google Flights. De er propfyldt med fejlpriser, men er relativt pålidelige med Swiss, Lufthansa, United, BA fx.
     

Del denne side