SAS - 55% pointrabat for Paris og Prag

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 2/5/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,641
    Point:
    113
  2. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg fik posted denne samtidigt som dig:) Jeg sletter den lige igen.

    Jeg synes dette er et rigtig fornuftigt tilbud, men lidt ærgerligt at det først er med afrejse fra 1. august.

    Christian
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hmmmmm - har søgt INTENSIVT - for ville da gerne lige have en "kærestetur" (ja ja ROOOLIG med fruen:D:D)

    Men kan ikke finde nogen billetter til 13.500 T/R hver og en af de ben jeg finder "popper op" med normalpris 15.000 den ene vej og kun ledig på PLUS på hjemvejen til 25.000 point. jeg starter selvfølgelig som vanligt i AAR, hvilket også bekræftes på tilbudssiden at det er inkl. i tilbud.

    Havde ellers været dejlig lille overraskelse at komme hjem med i dag, sensommer i kærlighedens by, så bliver det da ikke meget bedre..... ØV!:(:(:(
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kan man ikke kombinere klasser? Prøv evt at booke en CPH-CDG-CPH (samt derefter se om di kan finde AAR-CPH-AAR separat der passer til) og tage fat i EB Guld-linien og se om du kan få dem til at forlænge den første med AAR. Ved ikke om det er muligt, men det er da et forsøg værd. Kan godt lugte lidt af en bug hos SAS IT (surprise, surprise ;) )
     
    Kristian og Schwert "Synes godt om" dette.
  6. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    SAS go ud og SAS Plus hjem koster det samme som SAS Plus både ud og hjem - 22.500, så der er størst besparelse ved at booket SAS Plus begge veje.

    Jeg har lige booket til Paris, så jeg kan løbe Paris-Versailles løbet i September:) Fantastisk mulighed for at komme til Paris billigt, hvis der er andre der har interesse for at løbe.
    http://www.parisversailles.com/
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    LØBE??? Det her forum bliver da også mere og mere underligt :confused::confused::confused: En vil ikke sidde i baren, og en anden vil løbe...... Tror i ikke i høre hjemme i forum for "I FORM"???

    (Sidst jeg løb for alvor var da jeg havde 8 min. til at komme fra Gate A32 til B15, og jeg nåede det, selvom de havde givet mit sæde til en anden, og hele turen til Oslo gik med at forsøge at få puttet mine lunger tilbage ind i kroppen)

    /Schwert :cool::cool::cool:
     
    Henrik Olsen, Kristian, Christian Løn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,641
    Point:
    113
    Har lige booket dette i oktober - ganske fint tilbud:

    upload_2014-5-2_23-52-34.png

    Der er masser af pladser hvor rabatten fratrækkes når man har valgt turen - så bare med at booke løs her i weekenden :)

    Hilsen
    Henrik
     

Del denne side