STAR ALLIANCE GOLD CARD HOLDERS ENJOY FREE UPGRADES ON HEATHROW EXPRESS TRAINS

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 11/2/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Star Alliance and Heathrow Express have teamed up to offer Star Alliance Gold Card holders a special benefit when travelling on Heathrow Express trains – a free upgrade.

    Making use of this offer is very simple. Customers just need to purchase a standard class single or return ticket for the Heathrow Express, the fastest rail link between the airport and London Paddington Station. Once on the train, customers can choose any available seat in Business First Class and show both their train ticket and Star Alliance Gold Card to the attendant. Amenities in Business First includecomplimentary newspapers and magazines, more leg room, wider seats, a personal table, a power socket at each seat and on-board TV.

    This special promotion is open to all frequent flyers holding Gold Status in any of the 21 Frequent Flyer Programmes offered by the Star Alliance member airlines. The offer will run from February 15th until further notice.

    Full details of this offer can be found at: http://heathrowt2.staralliance.com/offers
     
    tbh, PENSIONISTEN, RasmusH og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    829
    "Synes godt om" modtaget:
    1,938
    Point:
    93
    Cool at den er kommet igen, og uden slutdato denne gang.

    Godt nok står der at det kun virker med "full fare standard class tickets" men sidste år var kontrollørerne ret ligeglade.

    Husk i øvrigt at HEX har fået billigere billetter når man køber hhv. 90, 30 og 14 dage i forvejen. Især 90 Day Advance Express Saver Weekend prisen er særdeles konkurrencedygtig i forhold til at sidde 1 time i bumletoget Piccadilly line :)

    https://www.heathrowexpress.com/tickets-deals/prices-fares
     
    tbh, PENSIONISTEN og clager "Synes godt om dette"
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ikke dårligt! Jeg var med det i mandags så en skam det ikke var trådt i kraft endnu.
     
  4. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    585
    "Synes godt om" modtaget:
    1,418
    Point:
    93
    Ved i om det kun gælder for kortholderen eller også medrejsende??
     
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,360
    "Synes godt om" modtaget:
    5,818
    Point:
    113
    der står at det kun gælder for Full-Fare billetter.. betyder det at man ikke kan bruge det på Advanced Saver billetter? Synes ikke det er helt gennemskueligt..
     
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Jeg ville tage chancen. Så kan man altid undskylde med et 'Sorry, me no speak Ænglish' :D
     
  7. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Prøvede Heathrow Express i går og i forgårs - må sige det er en ret god service. Der gik 45 min fra jeg landede i Heathrow til jeg stod på Paddington.

    Det skal dog nævnes i forhold til tilbuddet her, at de i øjeblikket ikke kører med business vogne.
     
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nej i mandags kørte de Heathrow Connect togene og det er et noget ringere produkt end den normale Heathrow Express. Jeg var lidt 'bummed' over ikke at kunne bruge *A tilbuddet til opgradering.
     
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ja, var også ret ærgelig over, at jeg ikke kunne prøve det.

    Det ser i øvrigt ud til, at de skifter tilbage til de normale vogne næste uge, og dermed også med deres Business First.
     

Del denne side