Efter en flyvning fra København til Arlanda i dag, hvor jeg sad ved siden af en lettere kraftig pige med pink hår der lugtede en lille smulen af sved, kom jeg til at tænke på hvor rart det er når man flyver når sædet ved siden af er ledige eller optaget af en lille person, som sover hele vejen ig ikke lugter af sved.
Jeg flyver gennemsnitlig to gange om ugen og har helt sikkert tillagt mig nogle underlige rejsevaner. For mig er der bedste hvis jeg kan sidde ugeneret og sove, arbejde, se film eller høre musik.
Under dagens flyvetur kom jeg til at tænke på hvor uheldig jeg ofte er mht. tildeling af medpassagerer - det er sket mange gange at jeg har sået i terminalen og tænkt "jeg håber ikke jeg skal sidde ved siden af den person eller tæt på der skrigende barn" og typisk er det lige præcis det der sker
I dag gik jeg ind i flyet og tænkte "jeg håber ikke jeg skal sidde ved siden af hende med pink hår" og ganske rigtigt, det kom jeg til
Er jeg utrolig uheldig eller oplever andre også dette?
Det skal dog siges at jeg også har en del flyvninger med ledig midtersæde ved siden af mit og hvor jeg virkeligt sætter pris på dette
Click to expand...