Gad vide hvilke kunder der har været med til at få ruten oprettet. Selvfølgelig er det, som de skriver olie industrien, men mere specifikt kunne være interessant at vide.
Der hvor jeg arbejder skal man temmelig langt op i hierarkiet, før end det udløser retten til at rejse på business. Det kunne jo være man skulle overvej at skifte arbejdsgiver

Jeg har prøvet at skulle flyve ABZ-CPH (economy), men blev sendt via AMS, da det var et par hundrede kroner billigere (som så alligevel ikke var sparet da de gik til forplejning i AMS!), så jeg bliver helt sikkert ikke sendt med en all business direkte til Houston

Jeg ville også mene at det måtte være nemmere at fylde maskinen hvis man, som de PrivatAir maskiner jeg har fløjet med, havde et mix af busniess og economy. Jeg håber de har gjort deres forarbejde grundigt og fået tilsagn fra de virksomheder der har ønsket ruten, at de vitterligt også køber x antal sæder på business.
Det ville selvfølgelig have været endnu bedre nyt hvis maskinen var en SK maskine med SK personale, men løsningen med en wet-lease har måske været billigere og mere fleksibel for dem.
Click to expand...