Året der gik

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 17/12/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Mit rejseår er ovre så jeg ville gøre lidt hurtig status over både selve rejserne, men mest points, avios og milesne der er tikket ind og ud på bonuskontierne.

    Fløjet 34 segmenter for totalt 60.817 miles / 97.876km og haft 39 hotel overnatninger!

    upload_2014-12-17_17-23-9.png

    Længe leve amerikanske kreditkort!

    Mine 3 målsætninger for 2015:
    1. Opnå (mindst) Silver hos BAEC og oprethold A3 Gold
    2. Optjen points/miles nok til 10-14 dages ferie på (mindst) 4* hotel i de caribbiske øer med business class fly for familien (sommer 15 eller vinter 15/16) (og book den!)
    3. Optjen points til en uges skiferie i Alperne (vinter 15/16) (IC Davos er tanken...) (og book den!)
    Hvad er jeres året der gik og målsætninger for 2015?
     
    Senest redigeret: 17/12/14
    Peter Krogh Frausing, tbh, Flemming Poulsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Holy mofo crap!
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ehm... tak? Kunne da være sjovt hvis andre ville være med på legen...
     
    Senest redigeret: 17/12/14
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Jeg er bare imponeret over, så meget du har opsparet. Det kommer jeg ikke i nærheden af - i år.

    Jeg har dog ikke tid til at lave min egen oversigt - desværre.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Bawk bawk bawk :) Jeg skulle ikke have åbnet ballet fornemmer jeg. Det var ik' for at skræmme jer andre væk eller forsøge at "vinde"! Har også opdateret tabellen med de points jeg har på vej ind i 2015... igen kan jeg kun understrege hvor sindsygt mange points amerikanske kreditkort kan give uden at rejse!
     
    Senest redigeret: 17/12/14
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja ja, der skulle vist lige blæres hva'? :rolleyes:

    Nu har jeg ikke så mange programmer, så har ikke awardwallet eller andet til at lave sådan et fint skema (er for doven til excel), men jeg skal da forsøge....

    Fløjet: 53 segmenter for totalt 76.825 km / 47.737 miles har haft 15 hotelovernatninger, 21 hostel overnatnigner (1 blev overført til hotel da de var overbooket), 3 overnatninger i tog (2 i hard sleeper, 1 i hard seat uden A/C), 1 overnatning i lufthavn.
    Ender året med 2 segmenter til (CPH-ZRH-LYS), og endnu en overnating i en lufthavn eller radisson ZRH hvis jeg beslutter det er 600 kr værd (hælder lufthavn)...

    Bonusprogram Optjent
    EuroBonus 63.975 basis + 101.562 ekstra point = 165.537
    HHonors 16.757
    BW rewards 3.xxx (ups, glemte at få overført 2 nætter til EB)

    Status:
    EBB->EBG
    ->Sixt platinum
    ->CC Gold
    ->HH Gold (fast track)

    Længe leve EB 2.0 (nå nej...)

    Mål for 2015:

    1. Oprethold EBG hvis det giver mening, ellers match til TK, Skift FFP til OZ i oct når optjeningsperioden udløber
    2. Planlæg *A F redemption til Asien med OZ/NH/TG og optjen de 20k manglende point til det
    3. Flyv med LCC (minus FR) når det giver mening, eller mere når det andet ikke giver mening, specielt indtil oct
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Cool. Tak for at lege med! Og 100k+ ekstrapoints hos EB er da ganske hæderligt synes jeg! Har du haft held i sprøjten med Sixt Platinum og CC Gold i BF julekalenderen? :D
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det er en meget sjov leg, selvom jeg ikke helt kan følge med :p Der er 60k EB point fra en EuroBonus challenge.
    Sixt platinum er i gennem EuroCard. Fandt bagefter ud af at det jeg også kunne have fået det igennem EBG (og digitalt, jeg måtte betale porto...), men endte med en 3 klasses opgradering i LAX, så det var jeg ret glad for.
    CC Gold var et match fra EBG, har desværre kun benyttet det 1 gang, og på F&F rate, så der kommer ingen point, men til en fornuftig pris i stedet! :) Forhåbentligt kan det udnyttes lidt mere næste år
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Min Flightdiary så sådan ud i 2014 og fordeler sig nedenfor:
    Capture.JPG

    SAS EBB:

    Capture.JPG

    EK:

    ek.JPG
    DY:
    dy.JPG

    Hilton:
    hilton.JPG hilton.JPG
     
    jakobv84 og tbh "Synes godt om" dette.

Del denne side