Ændring af Lufthansa economy light billet

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Baadsgaard, 12/5/16.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jeg har for noget tid siden booket en LH eco light retur ud og hjem samme dag (4 legs)
    Nu viser det sig, at jeg skal afsted dagen før, mens returen passer fint. Da det er en light, er der jo en del restriktioner på - herunder rebooking not allowed osv.

    Er der nogen, der har erfaring med om Lufthansa er til at snakke med om dette - mod selvfølglige at betale et gebyr??

    Jeg kan se, jeg kan upgrade turen til Business, men umiddelbart ser det ikke ud til, at jeg får mulighed for at ændre, selvom jeg upgrader til business.
    Her screendump for 1. leg - og min tanke kunne være, at jeg upgrader leg 1+2 til business, og så ændrer afrejse til dagen før - og flyver hjem på den originale læg 3+4.

    Skærmbillede 2016-05-12 kl. 22.23.06.png
     
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Har nu snakket med Lufthansa - de kunne sige NEIN på rigtigt mange måder, men det var også det eneste de kunne.
    Hvis jeg ville holde fast i leg 3 og 4, kunne han ændre billetten til en envejs, hvilket så gjorde en i forvejen dyr billet endnu dyrere. Og så kunne han sige NEIN et par gange mere. Og svaret på alle spørgsmål er derfor NEIN......og det var NEIN.....
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,858
    Point:
    113
    Tænkte det nok. De mener det, når de sælger en ikke-fleksibel billet.

    Ordning muss sein ;)
     
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Opgradering til business gælder således kun komforten, som han så smukt udtrykte det - hvilket på de her korte (ca 1 time) europæiske ture vel i praksis betyder, at man får sin sandwich på en tallerken istedet for genbrugspapir.... ;-) Nein
     
    THammer og alexanderln "Synes godt om" dette.
  5. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Og blokeret midtersæde ;-) men nej det er ikke så nødvendigt på en kort tur.
     
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Utrolig primitivt at LH ikke har betalelige oneway billetter anno 2016...
     
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    nein! :)
    Afslutningen på historien bliver, at billetterne bibeholdes, da en anden mødedeltager kommer fra US samme tid som jeg - men fint lige at få nogle NEINs med her op til weekenden - så ved man det til en evt anden gang
     
    tbh og alexanderln "Synes godt om" dette.

Del denne side