1.000 Carlson-point gratis

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 5/3/15.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,791
    Point:
    113
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,641
    Point:
    113
    Læste godt om det, men er i tvivl når jeg ser på T&C:

    No purchase necessary. Void where prohibited. The #HashtagHotelPromo Sweepstakes is sponsored by Carlson Hotels, Inc. Open to legal residents of fifty (50) United States and the District of Columbia, as well as Puerto Rico, Canada (excluding Quebec), Guam, New Zealand, South Korea, Ireland, United Kingdom, the Bahamas, and Chile, who are at least eighteen (18) years old at the time of entry. Sweepstakes begins on March 19, 2015 at 11:00:00 a.m. EDT and ends on March 19, 2015 at 10:59:59 p.m. EDT.Official Rules.

    Lille DK er ikke med på listen. Men mon ikke man får de 1000 point ved at lade sig registrere - er lidt mere i tvivl om selve eventen den 19. marts.

    Jeg vandt ikke noget sidste gang de kørte en hast tag party runde, så vil da prøve igen for at se. Der var gode ting at hente som fx. point.
     
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    De 1000 point gik ind på min konto sidste gang i hvert fald (tilbage i maj). Tænker det var lignende vilkår sidst?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Club Carlson har på twitter bekræftet, at man ikke kan deltage i eventen, hvis man ikke er en del af de nævnte lande/områder
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,641
    Point:
    113
    Tak for info - og en skam - men godt man ikke brugte tiden og vandt noget, som man så ikke ville få :)
     

Del denne side