10% bonus ved køb af ekstra point

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 4/9/14.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Ahr, det er sgu for sølle, SAS. Vi skal da mindst op på 50%, før det er interessant.
     
    Flemming Poulsen, silferlood, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    100% før det er interessant... man ved aldrig hvem der læser med :D
     
    Flemming Poulsen, Kristian, obs og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Kan de så ikke bare give 50K gratis? :D
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Medmindre man lige står og mangler 1000 point til drømerejsen, så synes jeg faktisk at det bliver alt for dyrt at købe point. 100% kampagner hos US og LifeMiles giver fint mening og hænger bedre sammen. Men SAS ville jeg aldrig købe point hos til de priser de holder sig. Selv med en 100% kampagne ville det koste ca. 9.500 kr. for 100.000 point.

    10.000 DKK (inkl. taxes etc) for en Award Business-billet (uden optjening) - med ualmindelig dårlig tilgængelighed til et begrænset antal destinationer - er en okay pris, men ikke nogen voldsom fantastisk bargain.

    Der kan på kampagner m.v. findes business class til samme pris (med andre selskaber), som både optjener piont og status.
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er helt enig -- også derfor jeg sagde før det overhovedet er interessant. Ved 50% er vi stadigt over hvad der er en rimelig indkøbsmulighed når vi tidligere har estimeret værdien per pts til ca. 10øre...
     

Del denne side