https://buy.points.com/PointsPartne...ct=buy&CAMPAIGNCODE=IHGaffiliate2013&c=PDCBuy Så vidt jeg lige kan regne ud, er det en ok deal. Man får dermed 120.000 point til 3.978 kroner. En nat til 20.000 point koster normalt i omegnen af 100 euro. 6 nætter til 120.000 point vil dermed koste 4.467 kroner.
Tak for tippet. Normal prisen er jo reelt 0.7c per points (points + cash tricket) og her koster de jo så 0.575c per points så en rabat på ca. 12% -- så jeg ville ikke købe spekulativt ind uden at der var et formål med det.
Nu er der igen promo for køb af IHG points med bonus på 50%-100%. Den er personlig så man skal logge ind for at se sin promo og bemærk at hvis du er targeted for under 70% er det ligegyldigt da det så er billigere at købe via points + cash. Jeg blev targeted for 100% og overvejer det (lidt...). Samme link som @Nicki Lolk Sørensen postede sidste år.
jaja @jakobv84 bare træd på os "club" members - men skal til Dubai, så overvejer lidt hvad jeg skal gøre, kan næsten ikke magte det Holiday Express igen og mit gamle Traders er blevet et Best Western, så er nok på vej ind i varmen igen.. 600 Extra Point per nat til EBB...
Jeg er to nætter fra platin! Og på mit seneste ophold fik jeg faktisk en gratis avis som tak for at jeg er platin-medlem Så du SKAL op på Spire før du er eksklusiv igen