20 / 30.000 Ekstrapoint hos Verisure Alarm - alternativer?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af sunebuhl, 19/1/18.

  1. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Hej folkens.

    Jeg så lige den nye kampagne mellem Verisure og SAS, der giver 20 / 30.000 ekstrapoint for nye kunder hos Verisure.

    Jeg har været kunde hos dem i + 6 år og gav deres kundeservice et kald. Men selvfølgelig, ingen mulighed for eksisterende kunder. Og opsige abonnementet for at gentegne, ville blive alt for dyrt (installation og abn. er dyrere nu, end jeg giver).

    Er træls af firmaer, der ikke sætter pris på langtidskunderne. Det er lige sådan noget der kan få mig til at skifte.

    Nu er spørgsmålet om der er nogle der kende til lignende aftaler for andre alarmselskaber eller kan anbefale et gør-det-selv alarmsystem,som kan erstatte Verisure pakken?
     
    MaleneChristensen, Christianbp17, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    sunebuhl, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg forstår godt din frustration, men det bekræfter lidt at der ikke er noget der hedder et gratis måltid. Når de nye kunder betaler en højere pris, så bekræfter det jo blot at det er selvbetalte point?
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    jeg var igang med at snakke med verisure da jeg så deres kampagne. Jeg skulle betale ca 8 tusinde for deres udstyr samt 50 kr pr måned i 3 år for intsallation samt 450 pr måned. Så kunne jeg få 30.000 point. Men så fik jeg forhandlet mig frem til 0 i udstyr men så ingen point kunne jeg få. Så som @tbh siger så er der intet som er gratis.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Lyder som nogle voldsomme priser. Men ja, der er intet her i verden der er gratis. Jeg grubler videre. Måske jeg hopper på sikkerthjem.dk løsningen eller NEST når denne lanceres i DK. Indtil nu bliver jeg hos Verisure - i mangel af bedre og en fornuftig pointhøst / besparelse andetsted. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Senest redigeret: 24/1/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har ikke set programmet (du linker i øvrigt til et forkert program), men vores nabo har også en ret underlig oplevelse med Verisure. Derudover kan jeg slet slet ikke se pointen i at betale X kr. pr. måned for at de skal være der inden for en time efter alarmen er gået? Såfremt der er indbrud så er tyvene da væk lang tid forinden.

    Vores nabo fik pludseligt et par "fejl-alarmer" efter de havde sagt de ville have et nyt tilbud og at de overvejede at sige deres abonnement op. Hmmm siger jeg bare.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Her er det rigtige link :)

    https://www.dr.dk/tv/se/kontant/kontant-10/kontant-2018-01-24
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg hørte fra et unavngivet vagtselskab, at deres vægtere simpelthen ikke må komme tidligere. De kan komme ud for at blive konfronteret med tyve eller andre lyssky elementer, hvilket kan resultere i fysisk skade, eller værre. Ikke godt for arbejdsmiljø, selskabets forsikringer, osv. Hvis jeg må tage nej-hatten på, er det køber tryghed for, at du opdater nogle timer, eller dage når du er på ferie, tidligere at der har været indbrud. Skiltene vil nok også afholde nogle tyve at gøre et forsøg. Alt det kan jo også klares med nabohjælp, eller bare en venlig nabo. For nogen vil den tryghed være alle pengene værd, men du skal ikke tro at de fanger tyvene på fersk gerning.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Der findes undtagelser hvor #rudersdalmafian huserer: http://rudersdal.lokalavisen.dk/i-s...styvene-ude-/20180118/artikler/701169734/1036
     
    Kenneth K, Henry, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Derudover er jeg helt enig i at alarm på ens hus dybest set er spild af penge. Jeg har det selv fordi min kone insisterer og når man så rejser som vi gør på forummet er det noget man tager med. Jeg kunne aldrig drømme om selv at prioritere en flad femmer på alarmer.
     
    Kenneth K, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  14. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Der er altid et netværk blandet ind i en beslutning :)
     
    Daniel K og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg er ikke interresseret i at fange tyven. Han/hun kan ta hvad de vil ha og skride igen. Jeg har alarm dels for at de skal holde sig væk men hvis de så endelig går ind så skal mig og min familie ikke være de første der kommer ind i huset.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  17. PovlMejlhede

    PovlMejlhede Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    12
    Point:
    3
    Jeg har netop haft kontakt med Verisure i dag, for at høre om de 30.000 bonuspoint (jeg ville konvertere fra Falck) og der er ganske rigtigt en tilsyneladende lineær relation mellem månedlig abonnementspris og bonuspoint: Du køber dine bonuspoint via højere pris eller afstår fra point mod lavere månedspris...
     
    sunebuhl og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Så reelt køber du det for dyrt, da du ikke vil blive reduceret ned i månedspris?!!?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Hvad betaler du for dine 30.000 point?
     
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg har ikke bestilt det af samme grund, da jeg syntes tilbuddet endte med at blive for dyrt. Men eftersom det justeres grundet mængden SF EuroBonus point og du betaler en fast månedspris så vil du over tid jo ende med at betale tilbage.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side