3LikeHome i 12 nye lande

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 17/5/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Fra 23/5 udvider vi 3LikeHome med 12 ekstra lande, så du kan bruge din mobil og tablet i 40 lande - uden det koster ekstra.

    De 12 nye lande er:

    Bulgarien, Estland, Island, Kroatien, Letland, Litauen, Polen, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Tjekkiet, Ungarn.

    Det betyder, at du kan tage på ferie i hele EU og USA plus det løse og bruge din mobil uden at være nervøs for telefonregningen. Når du er hjemme igen, får du endda en SMS, så du kan se din besparelse.
     
    Henry, Emil, CHA211 og 9 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Ikke fra et flyselskab, men jeg tænkte, at det var relevant herinde...
     
    Henry, Ali Taran, CHA211 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det er fantastisk at man bare kan bruge sin mobil i USA som man plejer. Prøvede det på en ferie for nyligt - det var fedt fx at kunne bestille Uber eller lige tjekke email uden at tænke på data overhovedet.

    Det alene er en stor grund nok til at skifte til 3 :cool:
     
    Henry, CHA211, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    3LikeHome er det bedste der er sket siden GSM telefonen blev opfundet :)

    Elsker det produkt...
     
    Henry, SebastianBruun, PeterA og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Nu mangler vi bare at de også gør det "gratis" at ringe/skrive _fra_ Danmark til de pågældende lande, så vil det være helt perfekt :)

    Har selv lige brugt mit 3 abonnement på en tur i New York og var fint tilfreds med det. Netværket (var primært på T-Mobile's netværk) var dog ikke specielt stabilt men det er jo så ikke 3's skyld.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Enig - fik en sms om at jeg havde sparet 5000kr i sidste måned på tlf/data i udlandet - det er dog en post på en abonnement til 100kr.
     
    Henry, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  7. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    3 har grattis oprettelse til den 30/5.

    Jeg var ved at hoppe på, men blev lidt overrasket. Jeg skal til Reunion i Juli, og tænkte at det ikke var et problem da det jo er Frankrig. Blev så noget overrasket over at kunne finde det som et land på deres hjemmeside og de opgiver ikke at have nogle samarbejdspartnere der. Så jeg ville ikke engang kunne modtage opkald eller betale mig for noget som helst... Det var lidt af en skuffelse.
     
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Er det ikke lidt som at sammenligne det med Grønland og Færøerne, der er roaming svinedyrt, selvom de er en del Rigsfællesskabet?
     
  10. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    tak for tippet, @tbh, men Frankrig står da også på listen, men afhænger det af hvilket netværk man er på?
    Skærmbillede 2016-05-28 09.15.54.png
    Og ser dog ud til de har aftaler
     
    Senest redigeret: 28/5/16
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jo det er det nok. Som naiv forbruger forventer jeg bare at når der står at jeg kan bruge det i hele EU, så er det hele EU.
    Nu har så lært noget nyt om Outer Most Regions i EU: https://en.wikipedia.org/wiki/Special_member_state_territories_and_the_European_Union
    Der står sådan set at de stadig er fuldt medlem af EU, så jeg synes egentligt det ville være på plads at der var en fodnote i forhold til deres hele EU bemærkning. De skriver både hele Europa og hele EU, måske det er en fejl?
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Så kan det anvendes i Frankrig, el. hvad?

    Jeg skal både til Singapore (3 uger), Portugal og Polen til sommer.. det er vel en no-brainer ikke at skifte, el. hvad?
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja, mainland Frankrig er intet problem selvfølgelig. Bemærk dog i følge dit tidligere link er forventet hastighed højest 0,5 mbit i lande hvor 3 ikke har deres eget netværk.
    Hvis du mener Azoerne med Portugal ved jeg ikke om det tæller. Jeg kan dog ikke finde det nævnt som et "land" ligesom med Réunion
     
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, det er rigtigt, det kan jeg godt forstå - Grønland og Færøerne er jo ikke med i EU, så min sammenligning holdt ikke helt :-(
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  15. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    3 plejer efter min opfattelse at være relativt strikse med deres definition af lande de dækker. Netop derfor de nævner alle mulige små lande (f.eks. US virgin islands) som man normalt ville tro var dækket ind under hovedlandet (USA). Men ikke altid tilfældet.

    Men både 3, Telia og Telenor har abonnementer med masser af roaming inkluderet idag. Så masser af muligheder for alle. TDC har også tale/sms men kun 100 MB pr måned så vidt jeg husker.
     
    Beaglen og tbh "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Lagde mærke til at 3 har ændres "Hele Europa" til "Det meste af Europa" men siger stadig hele EU. Så tjekkede jeg lige telenor der til min store overraskelse siger:

    Det koster så min 200 kr/måned, men med 20 GB data.. Jeg har bestilt 3, da jeg både har 2 dage i Hong Kong og en uge i USA, men overvejer nu om jeg skulle købe et ekstra sim kort til mine 2½ uge i Reunion.. Spørgsmålet er om det kan lykkedes kun at betale for 1 måned.
     
  17. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Forstår fint dit 3-valg ifht. rejser til USA og HKG.
    Har en veninde der var i Manchester og måtte undvære dækning med sin 3 telefon. Men også en konsulent der har været i NYC og haft fin datahastighed mv hos 3.

    Ifht. Telenor burde det være muligt "uden binding". Dog er der 30 dages opsigelse, men hvis du køber og så opsiger med det samme burde det vel blive til kun én måned :)
    Men vi håber da at du bliver lidt længere ;)
    De 20 GB er dog kun i DK - roaming er begrænset til 10GB men det rækker vel også ok :)
     
    Beaglen, Kolmorgen og tbh "Synes godt om dette"
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Må da håbe, at Det Forenede Kongerige forbliver i 3LikeHome...
     
  19. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lad os nu se hvor hurtigt tingene sker - eller om det bliver ved med at være et forenet komgerige ;-) ..

    Heldigvis er der jo også 3LikeHome i andre ikke-EU lande, så mon ikke.

    For det vil godt nok være træls at undvære det..
     
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    hmmm. Indtil videre "Ingen Tjeneste" i Singapore.. andre der har prøvet det?
     

Del denne side