Aegean codeshare - hvad kan jeg forvente?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Ekeren, 24/10/14.

  1. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Jeg købte jf. den supergode "rejse deals" tråd, en tur T/R til Abu Dhabi igennem Aegean. Tak til "gakke" bortset fra det!:) Betalte 2750 kr. - nu står den til næsten 25 kilo :confused:

    Mit spørgsmål er nu, eftersom AUH-ATH segmentet flyves af Etihad, hvad jeg kan forvente/forlange af services? Da det jo er Business (Z), burde der vel være lounge adgang, fast track, limoservice mm. inkluderet, eller er dette kun hvis jeg havde bestilt en "ren" Etihad billet?

    P.f.t.;)
     
    Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg vil mene at samme vilkår gælder for alle med business billet til flyvningen, alt andet ville være tåbeligt. Så vidt jeg ved skal der forresten ikke andet end en business billet til for, at gøre krav på lounge og fast track, limo er jeg lidt i tvivl om :)
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Du burde får det hele inkluderet som normalt. Blot gør alt online og lad være med at ringe til selskaberne og gøre "opmærksom" på at du har købt den noget billgere end normalt. Det er regel nummer et med disse tilbud.

    Men super at du har fået købt dig en god billet - håber du vil dele oplevelserne med os når turen er over :)
     
    jefi99, Kristian og Ekeren "Synes godt om dette"

Del denne side