Aegean vs EB

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af SimonKF, 3/8/15.

  1. SimonKF

    SimonKF Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Hej,

    Jeg overvejer at booke en billet til Thailand med Thai Airways, men det ser ud til at jeg får pæcis 0 miles for den hos EB, da det er en bookingclass W.

    Men hvis jeg anfører mit Aegean miles and bonus får jeg 100%. Hvis jeg så også gør det med min rejse til Hong Kong med SAS næste år, så har jeg allerede guldkort til Star alliance.

    Har I erfaringer med Aegean? og givet fald hvilke?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er guld hos Aegean som jeg optjente sidste år (og var igang med da de ændrede deres program). I korte træk, er det stadigt et af de nemmeste programmer at opretholde *A Guld i -- men det er ikke så let som det har været. En ferierejse om året med Aegean via ATH gør i givet fald underværker. Jeg har ikke nogle særligt gode eller dårlige erfaringer at bidrage med; deres award chart er ganske rimelig, de tillader OW awards og de opkræver YQ-surcharge på awards. Bemærk dog at awards ikke kan ændres efter de er blevet booket!
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,504
    Point:
    113
    Her må jeg gå ud fra, at du mener One Way og ikke One World :D
     
    alexanderln og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Indeed. Og til 50% af RT ikke 60% som SAS så ublu kræver! Jeg har 30.000 miles stående hos A3 jeg skal have knaldet af på et tidspunkt. Måske en one way til NA på Y med United...
     
  5. SimonKF

    SimonKF Nyt medlem

    Beskeder:
    9
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Ok, tak...

    Men alligevel utroligt at thai giver 0 point? det pisser mig lidt af, kan jeg mærke. Det burde være ulovligt - ville have været tilfreds med omkring 50%
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @SimonKF min erfaring med Thai er, at have is i maven! Det er lidt op og ned med priserne og bookingklasserne samt hvad de Ha af tilgængeligheder! Men ja, ingen point kan vi ikke lide her på BF...
     
    asf, alexanderln, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side