AirBerlin Gold benefits

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Clipper, 24/4/15.

  1. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Vil lige hære jeres oplevelser vedr. OneWorlds sapphire da jeg har AirBerlin Gold kort.
    Har lige været i Berlin og oplevede for det første, at min partner ikke kunne bruge CPH express som jeg, ligeledes ingen priority ved ombordstigning, som synes er underligt når man rejser sammen på samme booking.
    Dernæst kunne man bruge AF/KLM lounge i Tegel som AirBerlin bruger men da jeg ikke synes den var særlig ophidsende gik vi ned og ville prøve BA loungen men den kunne vi ikke bruge da vi allerede havde benyttet den anden lounge. De havde allerede stemplet boarding kortet en gang. Hmm.
    Dernæst lagde jeg mærke til at på boarding kortet viste 2pcs håndbagage tilladt på udrejse og kun 1 på hjemrejsen.
    Har iøvrigt booket Cathay til Phuket i nov og kunne kun reservere sæde til mig og ikke til ledsager ved nødudgang så opgav og bookede 'alm' sæder.
    Nogen med samme erfaring? Har ingen problemer haft med STAR vedr. disse...
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tja man kan jo være mere eller mindre heldig.
    Jeg har ingen problemer haft med at bruge OW lounges med min kone og barn i LHR eller AUS med mit BA Silver men har aldrig forsøgt med mere end en på samme sted. Brugte også alle 3 priority security i både CPH, LHR og AUS.
    Og har også haft 4 indtjekkede kufferter for os og 4 stykker håndbagage uden problemer.
    ...Men jeg tror generelt OW er mindre givende overfor medrejsende end *A.
     
  3. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Har heller ikke haft nogen problemer med BA og var lidt undrende når jeg så flyver AB og så er der pludselig restriktioner osv
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Jeg har heller ikke haft de problemer som BA Silver. Der var fin CPH Express, AB Lounge i Duesseldorf og priority boarding. Så enten var jeg heldig eller også var du uheldig :)
     
    Clipper "Synes godt om" dette.

Del denne side