Ask Eivind

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 11/8/17.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Scandinavian Traveler August 2017
    IMG_2027.JPG

    Tja, hvad skal man sige? Det er egentlig lidt overraskende at SAS på trods af fiaskoen med den nye hjemmeside har klaret sig nogenlunde godt gennem sommeren trafikmæssigt.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    De klarede sig ikke igennem sommeren bedre, man havde øget, mener jeg, kapaciteten med 8.8% og der kom 6,9% flere ombord, dvs. at man kun havde en belægningsprocent på 86,5%...

    Anyway, det er en gang snik snak fra ham, som sædvanlig, men fint de tager bladet fra munden. Kan da lige henvise til, at under aftenenes NoN igår er SAS FB side bombarderet med reklamationer på, at siden var nede og man ikke kunne booke...
     
    clager, Kenneth K, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja - DK siden var også nede i længere tid i går.... så det er ikke klippestabilt og godt - træls når den side er ens primære salgskanal...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    De kommentarer jeg så på fb, handlede mest om at link fra fb til sas.dk/ fejlede. Da jeg gik ind på sas.dk efter 22:30 virkede alt fint (med den sædvanlige lidt sløve navigation, med den sædvanlige lidt lemfældige omgang "tilbage-til-starten" navigation.)

    Men det lykkedes mig at booke en hurtig tur til Frankfurt :)
     
    Henry og Frequie "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Men fra 1800 til omkring 2000 var siden nede eller delvist nede meget af tiden. Så ikke den bedste dag for dem - derfor var vores artikel heller ikke ude før jeg vidste at det virkede nogenlunde sikkert.
     
    Henry, Erwin Lansing og Kristian "Synes godt om dette"
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kribler simpelthen nærmest i fingrene på en IT-udvikler som mig for at få at vide, hvad deres motivation har været for at rulle den nye hjemmeside ud i alle deres 3 primære markeder, når den nu helt fra starten var så fejlbehæftet og havde store mangler.

    Allerede da de rullede den ud på .dk domænet burde enhver jo have kunnet se at den ikke fungerede tilfredsstillende. Alligevel så vælger de at mase på med at rulle den ud i NO og SE for så kun at få endnu flere sure kunder, selvom den er en af deres vigtigste salgskanaler. Der er sq noget "Komiske Ali" over det her, og det er vel også nærmest parallelt til situationen med SKAT's EFI.

    Vedkommende der har godkendt udrulningen af den hjemmeside burde simpelthen sættes på vand og brød i Sibirien med besked om ikke at komme tilbage, før vedkommende har lavet en ny hjemmeside.

    /DSGM #2
     
    Senest redigeret: 11/8/17
    Schwert, Henry, HenrikAmby og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Scandinavian Traveler September 2017 IMG_2064.JPG
    Sjovt nok læser jeg dette mens jeg sidder på et wetleaset fly med Air Nostrum fra CPH til VNO, som i øvrigt havde en smaddersød og venlig besætning.

    Jeg synes ikke altid at det er så nemt at finde ud af om det drejer sig om wetleasing eller ej når der står "operated by". Og det kan gøre en kæmpeforskel for pointoptjeningen. Man risikerer at få ingenting, hvis det ikke er wetleasing.
     
    Henry, Henrik Olsen og Ali Taran "Synes godt om dette"

Del denne side