Avart kaos!!

Poster i 'NYANKOMNE, VELKOMMEN' oprettet af Schwert, 2/4/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ved ikke lige hvor dette passer ind, men af uforklarlige årsager har jeg en HOMER avart når jeg poster en kommentar til en artikel, i stedet for Diamantkortet som er ved mine forum indlæg. Er der nogle IT kyndige her ( :rolleyes::rolleyes::rolleyes:) der kan forklare mig hvad der er galt (sikkert noget jeg har gjort :))

    /Schwert
     
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om der er blevet rettet op på det...men jeg ser et Dimantkort ud for dine posts og på din profil.
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg ser også et Diamond kort - se her:
    1101_cb7bf7c7d8928312e7f874ae75e341ca-3.png
     
    Senest redigeret af redaktør: 28/1/15
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    "Man" har to forskellige avatars åbenbart. En på bonusfeber.dk og en anden på forum.bonusfeber.dk
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Nu forstod jeg spørgsmålet. Selve forum delen er et forum produkt ved navn Xenforo og forsiden er WordPress. Derfor er der lidt forskel. Vi har lavet en intergration imellem de to systemer men dette er lidt nyere så de første medlemmer vil have 2 profiler :)

    Denne udvikling er custom development og ikke noget der er standard. Det samme med den aktivitetsflow fra forum som ses på forsiden der viser hvad der sker på forum. Så dette er nogle af de ting vi bruger lidt tid på her i baggrunden for at gøre det lidt bedre.

    Forslag er selvfølgelig velkommen :)

    Hilsen
    Henrik
     
    Senest redigeret: 3/4/14
    THammer og jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hmmm ok så, er jo som sagt ikke IT nørd, men kan simpelthen ikke finde det sted på selve hjemmesiden hvor der ændres på den "Homer" avart, så HVIS en af jer kloge administratorer kan kopiere min avart fra forum, så ville det da være dejligt :)

    /Schwert
     

Del denne side