Awardbooking med Miles and More

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af tbh, 1/11/15.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg håber pt. at komme en tur til Korea til foråret, og havde forestillet mig at det skulle være en lidt 'besværlig' tur via USA, så jeg kunne flyve OZ A388 JFK-ICN, og helst i F. Det ligner at availability ikke er noget problem.
    Min tanke var så for at optimere billetten at jeg ville gøre noget i stil med JFK-ICN-NRT-SIN med OZ F, OZ/NH C, NH F, da jeg troede det kunne gøres til samme antal point da prisen fra USA til både sydøst og nord asien eller hvad den region hedder er den samme. Det er så efterfølgende gået op for mig at det nok vil koste 145.000 point imod 105.000, fordi det bliver til en "3 region" award billet, da der findes direkte ruter mellem sydøst asien og USA (dog ikke lige som jeg kunne have fløjet).

    Så mit spørgsmål er så om der er noget jeg kan gøre for at optimere billetten til de 105.000 point? OZ F JFK-ICN er hovedpointen og hvis jeg kunne passe det sammen med en NH dreamliner ICN-NRT, så ville det også være fedt da jeg ikke har prøvet sådan en endnu, men det står ikke lige så højt på mine prioriteter. Men er der andet jeg kan gøre? Findes der nogle sweetspots?
    Min rejse skal egentligt ende i Seoul, eller Korea i hvert fald, men når det er betalt med point dertil tænker jeg at det nok ville være oplevelsen værd at backtracke fra f.eks. NRT eller SIN eller hvor jeg nu ville ende...
     
    Kristian og alexanderln "Synes godt om" dette.

Del denne side