BA konti spærret

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af Flemming Poulsen, 27/3/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    her er alt fint..

    Capture.JPG
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Nu kom mailen med nulstilling af password endeligt, men Avios er fjernet. Spændende at se hvornår de er tilbage igen.... Lidt dårlig stil at BA at de ikke udsender en mail eller kommer med en meddelelse når man logger ind på sin konto....

    Skærmbillede 2015-03-27 kl. 16.37.23.png
    BA exgratia.png
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Samme her. Jeg tager det roligt og vælger vent-og-se-ad tilgangen. Har oversøisk flyvning på søndag, men det gør vel ingen forskel som sådan...
     
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,841
    Point:
    113
    Jeg kan heller ikke logge på. Håber ikke de 40.000 Avios er væk...
     
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tror også det løser sig over tid. Men jeg synes nu stadig det er frækt at de ikke sender en mail eller kommer med en officiel meddelelse om det. Bare at lukke konti og fjerne point er ikke god stil.

    Går helt klart ud fra at de selv sætter point tilbage på kontoen uden at man skal bruge tid på at ringe til dem. Jeg har ikke just erfaring for at ventetiden er kort hos BA.
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har modtaget følgende mail her for ca. 45 min siden:
     
  10. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hvad er det for en service I har brugt? -så jeg kan holde mig væk fra det ;)

    Jeg har ikke fået spærret min BA konto, men bruger heller ikke 3rd party tjenester hvor jeg indtaster mine login oplysninger...
     
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,841
    Point:
    113
    Kan det være AwardWallet?
     
  12. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Stadig ingen mail her...

    Iflg. FlyerTalk så er der mange som ikke bruger AwardWallet som også er spærret.

    Bruger selv AwardWallet, men ikke nogle andre services som giver adgang til min BAEC konto.. Udover deres egen app, som måske er lavet af en tredjepart og teoretisk også kan være "synderen".

    Har også lige ændret password på de andre konti, hvor jeg har mange point på. Bare for en sikkerheds skyld.
     
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er en mulighed det er det de hentyder til. Spekulationer jeg først så på US blogs gik dog på at de ikke kunne se en sammenhæng mellem dem der var spærret og brug af Awardwallet rent umiddelbart og at det reelt set var russisk / østeuropæisk aktivitet der var grunden.
     
  14. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Forøvrigt synes jeg det er mærkeligt at BA sender en mail ud, som mest af alt ligner en phising-mail med opfordring til at klikke på et link for at ændre password. Det er ikke særlig god stil - specielt ikke når mailen handler om IT sikkerhed....

    Kommunikation er ikke deres stærke side...
     
  15. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Så er alle pointe tilbage på min konto, men jeg modtog aldrig en mail fra BA.
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  16. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Samme her. Point på konto og ingen kommunikation fra BA overhovedet....
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg fik mine point retur for 2 dage siden og også en mail fra dem. Så dette har virket OK i min verden.

    Her er mailen:

    Dear Henrik

    Following our recent communication about some unauthorised activity in relation to your Executive Club account, we are pleased to inform you that we have completed our internal audit of your account.

    We are continuing to investigate this incident, which we understand was the result of a third party using information obtained elsewhere on the internet to gain access to Executive Club accounts.

    At this stage we are not aware of any access to any subsequent information pages within your account, including your flight history or payment card details.

    We also do not believe, at this stage, that any Avios have been removed from your account, so we have now lifted the precautionary suspension on your account and you are free to use it as you wish.

    However, if you haven't yet changed your password as a result of last Friday's email from British Airways, please visit the British Airways website and follow the "Forgotten PIN/Password?" link, which can be found in the top right hand corner of our main home page.

    We would recommend that you continue to be vigilant about any unusual or suspicious use of your personal data.

    If you use the same login details for your Executive Club account as you do for your online accounts with any other organisations, we would also recommend that you change the passwords for these accounts.

    We are sorry for the concern and inconvenience this matter has caused you and would like to reassure you that we are continuing to take this incident seriously.

    British Airways Executive Club team
     
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har også modtaget begge mails (tjek evt jeres spam foldere...)
     

Del denne side