Bestille hotel med børn

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Schlandy, 21/1/16.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Mener at have læst noget her på forumet et sted, men kan ikke finde det nu. Men er så småt ved at planlægge sommerferie, og det virker som om der er enorm forskel i pris og kapacitet hvis man søger hotel for 2 voskne + 1 barn fremfor 2+2. Hvis man nu bestiller fra hotellets hjemme side 2+1 og så ringer i forkant af opholdet og siger man har lavet en fejl og kommer 2+2 i stedet, tror i det vil gå til den pris som er bestilt ? eller vil man havne i en ny pris kategori eller risikere at hele bestillingen kan blive annuleret ??
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvor gamle er børnene? Normalt skyldes det at du kigger på suiter når du er på 2+2 hvor 2+1 ofte kan være i et almindeligt værelse
     
  3. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    det er 2 stk børn på 8 år til sommer
     
  4. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg var i usa i sommers. Havde 2 børn med på 2 år og 6 måneder. Jeg bookede værelset til kun 1 barn. Men da jeg ankom spurgtre jeg om det var børne seng på værelset. De sagde nej. Så jeg spurgte om de ikke kunne sende 2 børneseng til værelset. Og de svarede selvfølgelig. Hverken hotellet eller jeg nævnte at jeg havde 2 børn og kun booket for 1. Men ved så ikke om det bare var mig som var heldig eller om receptionisterne ikke går op i det.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det ville jeg ikke personligt risikere ved bare at dukke op så jeg ville nok ringe eller skrive til hotellet på forhånd
    Jeg ville ingen kvaler have ved at have børn på 2 år og 6mdr på værelset. Normalt regner de ikke børn i cribs som noget, kun børn i rollaway bed.
     

Del denne side