Bil fra LA til San francisco

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Mogwai, 19/4/15.

  1. Mogwai

    Mogwai Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Hej Alle sammen

    I har tidligere hjulpet mig med ruter/fly til Californien. Det var så god hjælp at jeg håber at i på samme måde kan hjælpe mig med billeje i USA.

    Leje start: 28 april ca kl 8 LA center
    Leje slut: 30 april kl 14 San Francisco, Mission district

    Vi er to over 25 år, som egentlig gerne vil låne en fantastisk fed bil (Mustang eller lign.), men prisen kan godt være så afskrækkende at vi bare har brug for en bil til en god pris.

    Jeg håber I kan hjælpe mig igen :)
     
    Senest redigeret: 19/4/15
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Man kan jo leje en Kia Rio, for under 1000,- for hele perioden, dog kan i jo også smide jer i en mustang med gps, og wifi for lidt under 2500 kr :) Det kunne godt indbyde til en drengerøvstur :D Tjek evt. autoescape.dk ud, det er der de har sweet stuff :D
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.
  3. Mogwai

    Mogwai Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Hej Peter
    Det lyder da ret godt, kan man forvente at det er billigere på dagen? jeg har tidligere lånt Mustang i Washington, hvor vi opgraderede fra ordinær bil da de havde tilbud på den.
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Jeg vil sige at i skal bestille hjemme fra, hvis i vil være helt sikre på, at have Mustangen :) Der er jo altid risiko for, at i kun vil få en Kia Rio, hvis det er det i har bestilt, selvom det ind imellem er billigt at opgradere til noget større. Så brug de ekstra håndøre, og hav en feeed tur!
     
  5. Mogwai

    Mogwai Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Det lyder super fornuftigt. Jeg kan ikke finde mustang man kan hente i LA centrum og aflevere i centrum af San francisco. Kan du mon finde link til Mustang? For vi er meget fristet :)
     
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Jeg sender det lige når jeg er hjemme igen :)
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg kan ikke umiddelbart finde en Mustang direkte hos udlejningsfirmaerne. www.hotwire.com, som bruger af og til, tilbyder en til $340 så den kan du jo booke og håbe den også rent faktisk står til dig hos udlejeren når du kommer... men vær forberedt på du måske bliver skuffet. Ellers ser det ud til en intermediate koster ca $120. I og med det er en one-way rental tvivler jeg på du bliver tilbudt at opgradere bilen når du kommer.
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Hos Hertz har de en del Mustangs, men det er ikke helt billigt, hvis I skal være sikre på typen.

    En anden god måde at leje cool biler på er at leje absolut billigste kategori hos Hertz. Som Gold Plus medlem har de en hel sektion - såkaldt "gold choice", hvor der står standby upgrades og det er lige fra lidt større kedelige biler over i Camaroer, Corvetter og Porscher osv. Jeg har selv lejet en Corvette på en upgrade for 50 USD extra pr dag og for 75 USD en Mercedes E350 Cabrio. Har også tit haft Mustang for 20-30 USD extra per dag, men prisen svinger afhængig af, hvor mange de har tilbage. Selv om der står, at en bil koster 100 dollar ekstra per dag, så kan man godt få den handlet en del ned, hvis man arbejder for det :)

    Her fra Hertz i LAX, som måske er det største branch overhovedet. De her var dog ikke helt billige :)

    IMG_2982-resized.JPG
     
    Mogwai, Flemming Poulsen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Mogwai

    Mogwai Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Igen overrasker i mig positivt alle sammen. Det er jo fantastisk hjælp. Vi prøver en af løsningerne.

    Så må vi se hvor heldig vi er med en superbil. Vil i hvert fald godt have en af dem der står parkeret på billedet.
     
  10. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Ellers kan du jo prøve autoeurope.dk (en slags car rental wholesale). Dem har jeg haft gode erfaringer med tidligere. Ved dog ikke, hvad en convertible koster.
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Er det ikke noget med at hvis man melder sig in i Hertz Gold Plus så bliver man opgraderet til næste kategori hvis muligt?
     
  12. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Så skal I nok regne med lægge 500-1000 USD extra per dag :)
     
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Læg mærke til det her er fra LAX. Udvalget er naturligvis LANGT større end ved en by-lokation men tit kommer der også lufthavns tillæg oveni. Så regn lidt på det... Og kan iøvrigt kun opfordre til at prutte om prisen på opgraderinger; den første pris de melder ud er sjældent den endelige...
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.
  14. Mogwai

    Mogwai Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    5
    Point:
    3
    Jeg kan love dig for jeg nok skal prutte og tak for alle jeres gode input. Kan faktisk låne en Mustang convertible til 2500 fra den 25 til den 30, det synes jeg sgu er meget fair.

    Lige nu er jeg lidt træt af at de kun har Mustang convertible og ingen helt alm bil. Jeg vil da ikke have sådan en bil uden tag.

    Derudover havde jeg drøm om en dodge challenger.
     
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Dodge Challenger er ikke specielt fed. Jeg havde en forrige gang. Men Mustang Convertiblen er sjov så den kan du godt glæde dig til!
     

Del denne side