Billige billetter til et varmt sted?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Peter Krogh Frausing, 22/11/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Hey alle

    Imens jeg selv "daser" i solen hernede i Brasilien, er familien derhjemme blevet godt trætte af det danske vejr, især efter sneen her i weekenden.

    Jeg har dermed lovet dem at hjælpe med at finde billige billetter til et varmt sted, langt væk i uge 7 :p

    Generelt er mulighederne rimeligt åbne, men jeg forestiller mig noget lignende:
    • Florida
    • Karibien
    • Thailand
    • Mexico
    • Syd Afrika
    Men hvis der er varmt, og det er sikkert, kan det garanteret også gå an.

    Hvor er det billigst at rejse til (<3000 per person)?

    Håber at i kan hjælpe :D
     
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg ville helt klart vælge Florida. Der er jo uanede muligheder for oplevelser, hvis man lejer en bil. - Jeg valgte en gang at tage en én-dags tur over til Nassau, tidlig morgenfly og sent aftenfly,
    hyrede en taxa den halve dag. hvor jeg så en masse af Bahama.
    Jeg skal til Miami den 03. marts udejse med LX via ZRH og hjem med LH via FRA, Billetten koster 3.510,- Det er ganske billigt.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    De billigste fly i højsæsonen/uge 7 vinterferie fra CPH er til Dubai. Har lige booket 4stk til dkk2485/person - kan gøres med Aeroflotski eller Egyptair til den pris - MS har de bedste tider og korteste rejsetid. AirBnB i DXB de bedste priser hvis 4pax til overnatning.
     
    PENSIONISTEN, Kristian og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    København til LAX eller SNA koster kun lige omkring 3000 kr med British Airways, det er fanme billigt!
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    DXB er faktisk ikke noget dårligt bud! Det må jeg lige kigge nærmere på!
     
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hvis det kun er en uge (7) synes jeg det er langt bedre end de andre steder du nævner grundet kortere flyvetid og vejret er fint i Dubai i februar. Hoteller er dyre hvis man vil tæt på strandene i Jumairah/Marina men billigere inde i byen. Som sagt har jeg booket Airbnb som er billigst hvis man er >2.
    Hvis alt glipper kan du foreslå "de gamle" en chartertur til Cap Verde øerne. Varmt+solsikkert
    i februar.
     
    PENSIONISTEN, Peter Krogh Frausing og Kristian "Synes godt om dette"
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Hvis de vælger Dubai og ønsker et hotel til en rimelig pris, kan jeg anbefale Deira Novotel lige overfor Deira centret. Dèr udgår Hop on Hop off busserne (Bigbus). De stopper bl.a. ved den strand, der ligger ved siden af Burj Al Arab hotellet.
     
    Kristian og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    I forhold til hop on/off-busserne, så er de ret dyre i Dubai (ca 500 DKK for 24 timer).
    24-timers billetter med metroen er til gengæld ret billige, og man kan endda få på goldclass for lidt ekstra (der er jo nogle herinde, der foretrækker at rejse afskåret fra pøblen). Mener, en 24 timers med metro i goldclass kostede noget med 100 DKK. Metro kombineret med taxa fra metroen endte med at blive noget billigere for 2 pax, selvom vi gav den gas med at komme rundt over 24 timer
     
    PENSIONISTEN og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Afventer, der var ikke lige noget "billigt" der passede med hvad de ville, så kigger jævnligt efter tilbud :) Men tak for inputs, de har klart hjulpet med at få en ide om hvad der er muligt :)
     
    clager "Synes godt om" dette.

Del denne side