Black Friday og Cyber Monday 2023

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af BellaPuella88, 10/11/23.

  1. BellaPuella88

    BellaPuella88 Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Med Black Friday og Cyber Monday 2023 lige om hjørnet starter jeg denne tråd.

    Selv har jeg følgende spørgsmål: jeg ved at vi skal 5 voksne til Jakarta (Indonesien) til sommer 2024 og jeg ved at der tidligere har været mange penge at spare ved at booke ifbm Black Friday og Cyber Monday. MEN min søsters arbejdsgiver kan ikke sige hvornår hun kan få fri! mit spørgsmål er derfor ifht. ændring af datoer; betaler man forskellen mellem den pris man har købt biletterne til og den aktuelle pris? eller den aktuelle prisforskel mellem kabineklasserne? og er der forskel ifht dette mellem flyselskaberne? det her er hvad der står under booking processen (business):
    • Turkish: 746.00 DKK change fee + class fare difference
    • singapore: Booking change fee complementory (a fare difference may apply)
    • qatar: Flexibility to make 2 changes
    • emirtes: DKK 2.200. Gebyr for ændring er ud over enhver forskel i pris.
    • Tai: FLIGHT / DATE CHANGE Permitted with fee USD 100 or equivalent
    Er der nogle som har nylig erfaring med at ændre datoer for disse flyselskaber?

    Kan det overhovedet svare sig at booke under Black Friday og Cyber Monday hvis man ikke kender sine præcise rejse dage?

    Er der andet man skal være opmærksom på hvis man køber flybilletter ifbm Black Friday og Cyber Monday?

    På forhåd tak
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    Jeg vil prøve at svare (selvom jeg ikke kender alle detaljer):
    • Du kan regne med de betingelser, der fremgår af din billet. Du har lavet en fin liste. Men tjek lige, at de samme betingelser gælder på de tilbuds billetter du får Black Friday / Cyber Monday
    • Du skal nok også lige undersøge, hvor let det er at ændre dato. Jeg har for eksempel oplevet, at det kan være meget svært over telefonen hos Turkish Airlines (sprogproblemer) - men når jeg ændrer i lufthavnens service center, så går det let.
    • Jeg går ud fra, at du køber billetterne direkte hos flyselskabet. Køber du dem via et on-line rejsebureau, kan der komme ekstra omkostninger. Og måske kan du ikke få fat i dem, når du vil ændre billetten.
    • Endelig skal du måske overveje, om der er plads til 5 personer på den nye dato - hvis du vil flyve på populære tidspunkter, kan du risikere, at de simpelthen ikke kan finde det antal pladser, du gerne vil have.
    Ellers er det jo en ret enkelt kalkule, du skal lave:
    • Hvad sparer du på billetten?
    • Hvor meget vil det koste at ændre billetten
    • Hvad er risikoen for, at du må ændre.
     
    Beaglen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    898
    "Synes godt om" modtaget:
    2,024
    Point:
    93
    Enig med Henry.
    Vær meget opmærksom på betingelserne.

    Derudover har de fleste airlines 4-5 booking klasser på Bizz. Køber du eksempelvis en kampagne pris, baseret på laveste Bizz klasse, så kan du risikerer at der kun er dyrere klasser tilbage på de datoer du evt vil ændre til. Så skal du ud over gebyr også betale prisdifference.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, Offlyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    Danske hoteller har tilbud på overnatninger, ophold og frokoster. De skriver i deres e-mail:

    BLACK WEEK ER HER ENDELIG!
    Selvom Black Friday kun er få dage væk, tyvstarter vi alligevel med skønne tilbud…
    Denne uge er uden tvivl allerede spækfyldt med gode tilbud fra højre og venstre, men I skal selvfølgelig også have nogle kanongode fra Danske Hoteller!
    Allerede i dag kan du gå på opdagelse i nogle af de fantastiske deals, som bliver en del af vores Black Friday-tilbud.

    Du finder tilbuddene her: https://danskedeals.dk/
     
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    LOT Polish Airlines giver 15% rabat.

    [​IMG]


    -15%* on flights for BLACK WEEK

    It's here! The Black Week promotion has just kicked off! To celebrate this occasion, we have a special PROMO CODE for you.

    Promo code: PROMO

    Use it until 27.11.2023 and receive up to 15% discount

    on flights within Poland, Europe, to Asia and the Middle East!

    The offer is valid for travel between 01.12.2023 and 25.04.2024*.

    Du finder tilbuddene her: https://www.lot.com/dk/en/explore/d...paign=blackweek_21nov23&deliveryName=DM552111
     
    Kris "Synes godt om" dette.
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side