Boston, you have a problem!

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af PeterA, 5/8/16.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Er lige ankommet i Boston med DY7145 fra CPH 25 min før STA. Så var der ingen gate ledig, da JAL optog den. Så tog de afsted, men så snuppede Icelandair vores gate foran næsen af os. Efter en time forlod de så gaten igen, men som kom Swiss ind og nuppede gaten. Nu skulle vi have haft gaten, hvor Air Berlin er ved at afgå. Kunne dog se, at broen blev sat på igen og nu er der tilsyneladende ingen gate. Det skyldtes åbenbart en medical emergency. Nu 1 time 40 mins and counting standing still. Hvor heldig kan man være?!

    Få jer nogle flere gates Boston.
     
    Senest redigeret: 5/8/16
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hvor lang tid endte I med at vente på jorden?
     
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er godt nok nogle vilde, til tider groteske rejseoplevelser @PeterA er ude for fortiden skal jeg love for!:eek:

    Hvordan fa.... kan det lade sig gøre i en forholdsvis stor (som i, det med et fly lander og skal bruge en gate, har man prøvet før!) lufthavn som BOS???:confused:

    Nå men glæder mig til næste post fra @PeterA :D:D
     
    PENSIONISTEN, tbh, Michael Wahl og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ser ud til,at Norwegian bruge Terminal E og der så kun 7 gates: http://www.massport.com/logan-airpo...teractive-maps/#terminal/E/zone/departures-l3
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja det er jo ikke mange, men der må være noget galt med tildelingen af slottiderne, mener også gate tildeling indgår i det faktisk.
    SAS bruger samme terminal ser det ud til.
    I følge flightstats så dagens CPH flyvninger skidte ud:
    Skærmbillede 2016-08-05 kl. 08.38.15.png
    80 min til DY
    43 min til SAS:
    Skærmbillede 2016-08-05 kl. 08.38.29.png
    Og deres on-time rating er 2,2 for SAS og 1,8 for DY - Logan you DO have a problem!!
     
    PENSIONISTEN, PeterA og Kristian "Synes godt om dette"
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det blev til 1 time og 45 minutter. Men hold kæft en farce. Det væltede ind med andre fly som blev ved med at tage ledige gates. Det var som om, at der kun var 2 gates, som vi havde lov til at gå til, idet der umiddelbart var andre ledige, men måske ikke 787-kapable?

    Det var også et uheldigt sammenfald med en medical emergency. De havde faktisk trukket broen på Air Berlin-flyet som skulle afgå (hvor vi skulle gå til gate), men så blev broen sat på igen og der kom ambulancer.

    Det var til gengæld meget fedt, at immigration nærmest var lige på den anden siden af gaten og det gik vældig hurtigt med at komme igennem....lige indtil customs. Jeg havde ikke checket bagage ind, så skulle bare ud, men desværre i en ca 300m hale efter pax fra LH 747 og alle mulige andre widebodies der var kommet før os. Og der var på genial vis kun 2 fra customs til at checke declaration forms. Det tog forever. Følte mig som en kvæg.

    Alt i alt lidt nederen at gå fra en tidlig ankomst med udsigt til at komme hurtigt ud og få en svulstig burger til så at være stuck i et fly. Det var lige før jeg ikke havde tilgivet dig America!

    Herefter over til Hertz og fik mig en nice upgrade til en Volvo V60 T5 AWD med das ganze molevitten i udstyr. Det blev alligevel en god dag, og jeg er ved at komme mig over mine first world problems.

    Hilsner fra New Hampshire
     
    mhsalv, Baadsgaard, Rikke Haugen Olsen og 9 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side