British Airways ruller i øjeblikket en helt ny hjemmeside ud. https://insideflyer.dk/british-airways-lancerer-ny-hjemmeside-ligner-klar-forbedring/ Det ligner noget som er klart bedre gennemført end hvad SAS har lavet. Hvad tænker I om den nye hjemmeside?
Indtil videre virker det som om at det bare er forsiden som er fornyet mens de bagvedliggende sider stadig er den gamle. Men det er da en start og den ser i hvert fald ud til at fungere væsentligt bedre end SAS'.
Det er i hvert interessant at følge deres rejse mod en ny hjemmeside. Især fordi vi har kigget og oplevet så meget skidt med SAS siden. Så lad os se om British Airways får det gennemført bedre
De kan næsten ikke gøre det værre end SAS, så det vil overraske mig meget hvis det faktisk skulle blive tilfældet Nu er der så åbenbart også en norsk myndighed som har været efter SAS for deres lancering af det håbløse makværk af en hjemmeside: http://kampanje.com/tech/2017/11/sas-far-digitalslakt /DSGM #2
Det er vist noget med at man kan få bøder for at have så dårlige kundeoplevelser og hjemmeside i Norge. Så derfor går en myndighed nok ind i det.
Loggede på EB for at reservere sæde, festligt højre side af “flyet” kunne jeg ikke se på en IPad Pro 9,7, den er måske for ny til deres resposive side. Så jeg endte med at downloade deres app for at reservere sæde. Skulle man driste sig til at se hvor mange SAS pesos en tur giver, ja så er der flere klik end jeg egentlig gider, ligeså håbeløs som Gardermoen hjemmeside, er sikker på der sidder nogle folkeskole børn der kunne lave noget der var mere anvendelig, men jeg forventer intet af SAS - så kan man jo også kun blive positivt overrasket