Brug af SAS Voucher

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af alexanderln, 30/1/16.

  1. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    har lige bestilt 2 billetter til min familie til LAX på det gode weekendtilbud over tlf da billetterne skal betales delvist af en 400 € voucher.

    Har fået at vide at man skal sende voucheren til en postboks i Kastrup, men er der nogen der ved om man bare kan aflevere den i ticket office i lufthavnen i stedet, hvor jeg alligevel er på mandag? Er nemlig ikke så glad for at sende *værdier* med PostDanmark.

    Nogen der ved om man kan aflevere dem på den måde?
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det gjorde jeg, man skal have pnr med, men de skrev det ned da jeg snakkede i telefon at jeg ville aflevere den der... Tror dog ikke det ville være et problem alligevel
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg har et par gange afleveret det i lufthavnen. Det er ikke officiel procedure, men de har begge gange accepteret det og jeg fik udstedt billetten straks efter.

    Det tog dog lidt ekstra tid og telefonopkald, så det skal du bære opmærksom på :)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    tak for svar. Væbner mig med tid og tålmodighed i morgen tidlig i lufthavnen :)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Opdatering: ingen kø ved ticket office - smilende ungt personale og ingen problemer med at tage imod voucherne. Så det blev til to billetter til LAX for den nette sum af 2004 kr :)
     
    mhsalv, Nielspg, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Flot - godt vi lige kunne hjælpe med at spare denne postgang og blot lave walk in :)
     
    PENSIONISTEN og alexanderln "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Har en voucher der udløber om et par dage, så ringede i går til SAS for at bestille en billet. Det bliver en weekend i BOS i Marts :)
    Det blev sent, så på engelsk. Jeg sagde jeg gerne ville aflevere voucheren i lufthavnen, men det mente medarbejderen ikke at jeg kunne, da min rejse var mere end 14 dage ude i fremtiden. Jeg undrede mig men havde ikke så meget valg, da jeg tager afsted til OSL for min SEA tur i dag.
    Ringede igen i dag for at forhøre mig om det var rigtigt, men uden at have fået flere oplysninger fik jeg at vide at det slet ikke var noget problem at aflevere den i lufthavnen i dag, som forventet! :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Uhh go' tur. Hils derovre, det er min tur til at brænde AC/LH turen af om 14 dage ;)
     
    PENSIONISTEN, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    god tur, håber den bliver dokumenteret herinde ;-)
     
    Henry, Ulrik, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja - der er ikke nogen problemer i at aflevere og betale i lufthavnen. .Det har jeg gjort adskillige gange og det virker perfekt. Så det er blot viden der mangler ved dem i telefonen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side