Brug Eurobonus point på andre Staralliance-selskaber?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af john christensen, 25/5/15.

  1. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Hej

    Jeg har læst, at man kan bruge sine eurobonus point på alle Staralliance medlemmer. Spørgsmålet så blot, hvordan?

    Jeg mener, jeg kan jo ikke gå på Lufthansa og købe bonus rejse med mindre jeg har et miles & more kort - og hvis jeg vil booke bonusrejse via sas, så er det kun sas afgange?
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
  3. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Tak for svar Nicki. Desværre fører linket (Call us) i bunden af siden, som du linker til desværre ikke andre steder hen end til toppen af siden.
    Og jeg har mere end svært ved at finde et tlf. nr. at kontakte sas på mht. sådan en rejse..
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Kald på standardnummeret 70102000
    Bemærk at det koster at bestille rejser online medmindre du er Sølvmedlemmer el højere
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    ( https://www.sas.dk/eurobonus/point-charts/star-alliance-points-chart/ samme link some du får ved at klikke nederst på ovenstående link og så nederst)
    Det er generelt en god idé at have checket award space inden så du er forbedt istedet for at skulle spørge dem om at lede.
    Metoder at tjekke availability på inkluderer: united.com (se efter saver space), ana.com (kræver registrerting og kan være lidt tungt). Der er også andre, men mange kræver at du har miles på kontoen eller koster penge (f.eks expertflyer/KVS availability tool)
     

Del denne side