Catering opgradering

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af jakobv84, 13/7/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Raffles hos Head For Points rapporterer om opgradering af cateringen hos BA :)
    http://www.headforpoints.com/2015/07/13/british-airways-food-world-traveller-club-world/

    Mine highlights

    World Traveller (long-haul economy)
    • Pretzels introduced!

    World Traveller Plus (premium economy)
    • Cava introduced from tomorrow, July 14th, as a pre-take off drink.

    Across both World Traveller and World Traveller Plus:
    • The breakfast box on overnight flights on the US and Canada East Coast flights will be replaced by the substantially larger breakfast box given on West Coast flights.
    • The food offering to Las Vegas, Los Angeles, Mexico City, Phoenix, San Diego and San Francisco has been upgraded. In the past, World Traveller and World Traveller Plus customers received a poorer food offering on these routes than they would have received on a similar 12-hour flight elsewhere. This has now been aligned. You will receive a 2nd hot meal (either a hot breakfast or hot light meal) and an additional mid-flight snack on day flights.

    Club World:
    • The food offering to Las Vegas, Los Angeles, Mexico City, Phoenix, San Diego and San Francisco has been upgraded and a second hot meal will now be available.
    • On Middle East and West Africa routes, the second meal will be pre-set on the infamous ‘small trays’ with improved breakfast fruits, cereals and bakery items.
    • The scones served with afternoon tea will be enlarged!
     
    Flemming Poulsen og tbh "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Fik den ringeste morgenmad i lang tid i går morges på BA76.
    Et stykke banankage og en yoghurt. Det lå i en nydelig box men så var der heller mere pænt at sige om det.
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg spiser generelt ikke BA morgenmad. Den der serveres på BA118 (i WT og WTP) er decideret uspiselig. Når jeg ser andre spise den dømmer jeg dem som en anden reality deltager. På CW spiser jeg som regel frugten.
     
    Kristian og THammer "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Generelt må det vist siges at morgenmad ikke er noget briterne - og derned British Airways - gør meget ud af.....
     

Del denne side