Club Carlson Kampagne - op til 50.000 point

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Baadsgaard, 18/4/16.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    https://www.clubcarlson.com/secure/offers/11477388?int_cid=promotions:featured:q2promo

    Register now and you can be eligible to earn up to 50,000 Gold Points® on Eligible Nights completed between April 18 and July 31, 2016. The more nights you stay with us, the larger the bonus.

    • Earn 5,000 bonus Gold Points after completing 2 Eligible Nights
    • Earn an additional 10,000 bonus Gold Points after completing 5 Eligible Nights
    • Earn another 10,000 bonus Gold Points after completing 10 Eligible Nights
    • Earn a final 25,000 bonus Gold Points after completing 15 or more Eligible Nights
    Point + Cash og point alene tæller ikke jvf terms
    Registrering påkrævet.

    Dvs 15 nætter = 50.000 points - oven i hvad man ellers optjener.
    Bør være til at nappe :)
     
    asf og alexanderln "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Lyder rigtigt fint. Jeg har tilmeldt mig. Men jeg har lidt svært ved at gennemskue logikken. Jeg fortolker kampagnen på denne måde:
    • Earn 5,000 bonus Gold Points after completing 2 Eligible Nights. Min tolkning: 2500 point per nat.
    • Earn an additional 10,000 bonus Gold Points after completing 5 Eligible Nights. Min tolkning: 3 ekstra nætter giver 10.000 point, d.v.s. 3333 point per nat
    • Earn another 10,000 bonus Gold Points after completing 10 Eligible Nights. Min tolkning: 5 ekstra nætter giver 10.000 point, d.v.s. 2000 point per nat. Dette trin forstår jeg ikke helt. Hvorfor falder antallet af point pludseligt.
    • Earn a final 25,000 bonus Gold Points after completing 15 or more Eligible Nights. Min tolkning: 5 ekstra nætter giver 25.000 point, d.v.s. 5000 point per nat
     
  3. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hvis man regner den anden vej, er den gennemsnitlige optjening pr nat sådan her - afhængigt af hvor mange nætter, man når totalt i perioden:
    2 nætter = 2500 points pr nat - ialt 5000
    5 nætter = 3000 points pr nat - ialt 15000
    10 nætter = 2500 points pr nat - ialt 25000
    15 nætter = 3333 points pr nat - ialt 50000

    Hertil kommer de points, man ellers optjener pr stay samt evt elitetillæg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Enig - men her falder antallet af point per nat også for 10 nætter.

    Jeg er i øvrigt helt enig med dig i, at det naturligvig er værd at tage denne kampagne med.
     
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Så tikkede de første 5000 points fra denne kampagne ind sammen med points for det stay, der tæller som nat 2.
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Et hurtigt spørgsmål? Jeg har altid været glad for informationer fra Marriot - her får jeg en opgørelse, der ligner konto-udskriften fra min bank: Ophold for ophold viser, hvad jeg har tjent af point. Og jeg kan nemt tjekke, at alt er med.

    Men jeg kan simpelthen ikke finde noget tilsvarende på Radisson. Er det noget, jeg har overset på deres hjemmesiden?

    Og hvordan kan jeg følge, at jeg får mine point fra denne kampagne?
     
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jeg bruger altid clubcarlson.com og deres app - der kan det hele ses under "my statement".
     
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Mange tak - jeg har altid tjekket på www.radisson.com. Der kan man kun se det totale antal point
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Samme her - mange tak for tippet
     
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Ja, så har jeg nået de 15 overnatninger. Jeg har fået knap 50.000 point på overnatningerne og bonus på 50.000 point.

    Lidt eftertanke:
    • Jeg syntes egentlig, at bonussen bare var lidt småtteri (den kunne jo dække en enkelt overnatning uden morgenmad). En overnatning som bonus på 15 overnatninger er jo ikke meget
    • Men jeg bliver jo heller ikke henrykt over de knap 50.000 point, jeg har optjent på 15 overnatninger. Var faktisk ikke klar over, at det gav så lidt (eller også har jeg bare været heldig med at få meget gode priser).
    Men jeg er trods alt godt tilfreds med at have været med.
     
    rasmus.emil og tbh "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Henry
    Kunne ikke være mere enig. Det var noget der rykkede med 3x kampagne i sidste juni. og har tidligere fået 38.000 pts for 3 nætter.. i forhold til de andre hotelkæder så halter CC bagud mht kampagne og nætter/free night.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Men det er stadig bedre at få point på Club Carlson end få Eurobonus point. På eurobonus point skal man have 20 overnatninger for at optjene en week-end nat (og 40 overnatninger for at optjene en hverdags nat). Lige nu kører eurobonus kampagner, så man får dobbelt point - men stadig ikke attraktivt for mig at bruge eurobonus på mine Radisson ophold, da jeg synes det er svært at finde overnatninger, der kan betales med eurobonus point.

    Jeg har i øvrigt lige tjekket Marriotts program. Her skal jeg have 18 overnatninger for at tjene en enkelt nat (baseret på min historik for de sidste 2 år - overnatning på samme type hotel, som jeg har boet på). Så lidt dårligere end Club Carlson.
     
  13. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Må jo sige at hotels.com er overlegen med 1 nat optjent efter 10 nætter
     
    Nicki Lolk Sørensen og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  14. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Off-topic on:
    Dog er forskellen at det er average cash-rate på dine forrige 10 nætter.
    Det sjove ved hotel-nætter er jo netop at det er points, og der er nogle gode muligheder out there. Eksempelvis at bruge 70k på en nat på MayFair der koster 400 pund normalt.

    Eller for nyligt hvor jeg optjente 20k HHonors-points på 3 nætter under kampagne, som netop er indløst til 5 gratis nætter på Hampton Krakow. :)

    Dog var Club Carlson god til at double-dippe sidste sommer, hvor man fik 1500 EB-points oveni de normale CC points, lad os håbe det kommer igen :)
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  15. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    På ingen måder uenig i det:)
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.

Del denne side