Club Carlson - Manglende points efter ejerskifte af Hotel dagen før ankomst

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Monty J, 15/6/15.

  1. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Kære bonusvenner :)

    Jeg er i den mærkværdige og irriterende situation at jeg i sidste uge ankom til Radisson Fishermans Wharf i San Francisco med en booking som lå måneder tilbage. Hotellet skiftede imidlertid ejerskab til "Zephyr" dagen før jeg ankom (de var stadig ved at fjerne Radisson skilte mv, da jeg ankom). Jeg var ikke informeret herom.

    Ved checkin har Zephyr sjovt nok min Radisson booking i Deres system og jeg checker derfor ind uden problemer. Jeg spørger samtidig til bonuspoints, og oplyses at jeg skal kontakte Radisson. Jeg ringer til Radisson USA med det samme, og får besked at de skal undersøge det nærmere. Jeg hører ikke tilbage men skyder en mail afsted dagen efter. Her svarer de tilbage at fordi hotellet har skiftet ejerskab før checkin, så kan de ikke give mig nogen point!

    Jeg brokker mig. da jeg ikke er oplyst om dette skifte, og gør opmærksom på at jeg aldrig ville have fastholdt min booking i så fald (så vill jeg have booket mig ind på et andet Radisson hotel i The Valley). De har anerkendt dette men dog kun givet et plaster på såret på 50.000 points. Og iøvrigt fastholder at de ikke kan udbetale points da der er sket et ejerskifte!

    Udfordringen er at jeg bookede særligt dyre værelser for at udnytte Triple kampagnen, og så frem til ialt 550.000 points (Triple + Concierge).

    Mit spørgsmål: Hvad skal jeg gøre for at sikre at modtage de points jeg føler jeg er blevet snydt for.

    Og i tillæg hvad synes I om den behandling? Jeg er godt nok ved at koge lidt over...
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Monty J "Synes godt om" dette.
  3. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Det er jo sørgelig læsning, og enorm dårlig kundeservice at de undlader at informere om den slags, og overfører ens booking videre til en ny kæde og fratager en muligheden for at optjene bonuspoint. Jeg vil forsøge at klage igen.
     

Del denne side